Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، هستی مهدوی‌فر که یکی از نقش های موثر زن «کمدی انسانی» را ایفا می‌کند نزدیک به سه ساعت در کنار مخاطبان «کمدی انسانی» حضور داشت و هم به همراه آنها فیلم را دید و هم درباره فیلم با آنها گپ و گفت کرد.

فیلم پربازیگر «کمدی انسانی»محمدهادی کریمی که در آستانه جشنواره و یکی از بدترین فصول اکران روی پرده رفته بدون در اختیار داشتن تبلیغات محیطی و محدودیت سالن توانسته مورد توجه طیف متنوعی از مخاطبان قرار گرفته و در مرز فروش 400میلیون قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«کمدی انسانی» داستان پراوج و فرود زندگی فردی را روایت می‌کند که سعی زیادی دارد که همرنگ جماعت شود اما این همرنگی دردسرهایی گاه تراژیک و گاه کمیک را به دنبال دارد.

علیرضا شجاع نوری، نیکی کریمی و فرخ نعمتی از نسل بازیگران پیشکسوت، هومن سیدی، لیلا زارع و بهاره کیان افشار از نسل بازیگران جوان و چهره هایی که در آغاز راه توانمندی خود را به اثبات رسانده اند مانند آرمان درویش و نسل چهارم نوآمده و نوجوان بازیگری نظیر ایلیا نصراللهی ترکیب بازیگران «کمدی انسانی» را شکل می‌دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۰۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود برخی اقلام شیر خشک در داروخانه‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر مسعود مهدوی نیا بیان کرد: یکی از دلایل کمبود شیر خشک در استان، پرداخت نکردن مطالبات داروخانه‌ها بابت یارانه سهم ارز شیر خشک است.

وی با اشاره به اینکه آمار‌ها نشان می‌دهد ۶۰۰ هزار قوطی شیرخشک در ماه به عنوان نیاز خوزستان برآورد شده افزود:، اما به دلیل افزایش نرخ شیر خشک و پرداخت نشدن سهم یارانه ارزی که باید توسط سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به حساب داروخانه‌ها واریز شود این موضوع محقق نشده است.

مهدوی نیا ادامه داد: عملا داروخانه‌ها به دلیل عقب افتادن سهم دارویی طرح دارویار و عدم پرداخت سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به مدت چهار ماه، نقدینگی داروخانه‌ها به حداقل رسیده و توان مالی لازم جهت تامین شیر خشک را ندارند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز توزیع دوباره شیر خشک در داروخانه‌های استان را از امروز چهارشنبه اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • سیاست جمهوری اسلامی ایران همواره خویش‌تن‌داری بوده است
  • گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ
  • اجرای طنزواره استانی با عنوان میرما در محمودآباد
  • تفال به حافظ پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛‌ای پیک راستان خبر یار ما بگو...
  • آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد
  • تسخیر «سینمای ایران» با کمدی اتفاق خوبی نیست
  • جزئیاتی تازه درباره سال گربه و بهرام افشاری | کمدی متفاوت در سینمای ایران
  • کمبود برخی اقلام شیر خشک در داروخانه‌های خوزستان
  • انتقاد شدید از ستاره بارسا: عجب احمقی هستی!
  • شکل‌گیری مفهوم محیط‌زیست در تفکر اجتماعی