Web Analytics Made Easy - Statcounter


مدیرکل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی مجوز راه‌اندازی موزه خصوصی سیار کودکان ما دراستان البرز خبر داد.

به گزارش امتداد نیوز، روابط عمومی معاونت میراث فرهنگی، محمدرضا کارگر،  مدیرکل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی با اعلام این خبر گفت: این موزه با موضوع تاریخ، میراث فرهنگی، ایران شناسی و با محوریت آموزشی، تعاملی، مشارکتی و مخاطب محور برای قشر کودک و نوجوان  در استان البرز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگر افزود: این مجوز به صورت یکساله صادر می شود و پس از تایید عملکرد در راستای اهداف تعیین شده به صورت سه ساله و سپس پنج ساله تمدید می‌شود.

به گفته وی محدوده فعالیت این موزه حضور در مدارس و مراکز آموزشی  افراد دارای نیازهای ویژه، بهزیستی و زندان‌ها که کمترین دسترسی بازدیدهای موزه‌ای را دارند و شامل اجرای طرح‌هایی با  بهره گیری از تکنولوژی‌های آموزشی است.

کارگربرپایی کلاس‌های آموزشی، برگزاری نمایشگاه، نقد و بررسی فیلم، بازدید از موزه‌ها و مجموعه‌های فرهنگی تاریخی استان البرز و… را از دیگر برنامه‌هایی برشمرد که توسط موزه سیار اجرایی خواهد شد.

حسن اشرف اسلامی مدیر موزه سیار   کودکان ما  در استان البرز کارشناس ارشد مرکز تجربیات کانون پرورش فکری کودکان و نوچوانان و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد عکاسی است که راه اندازی موزه کودکان ما در مازندران را درکارنامه خود دارد. 

true برچسب ها : سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گردشگران گردشگری true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد

بازدیدکنندگان برای بازدید از موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران می‌توانند از امروز به شکل اینترنتی بلیت موزه‌ها را تهیه کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اعلام کرد:  با توجه به استقبال و حضور پرشمار گردشگران از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، به ویژه در ایام آخر هفته و تعطیلات رسمی با هدف تسهیل تهیه بلیت، گردشگران می‌توانند از طریق سایت‌ها یا اپلیکیشن‌های آپ، تاپ، تفریحاتی و علاءالدین تراول اقدام به خرید اینترنتی بلیت موزه‌ها کنند. 

بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلمان و استادان دانشگاه

بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران از روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه  در دسترس بازدیدکنندگان قرار گرفت تا دیگر صف‌های طولانی شکل نگیرد.

یکی از ویژگی‌های خرید بلیت به شکل اینترنتی اطلاع از تعطیلی موزه‌ها هنگام خرید است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد
  • احیای گنجینه‌های تاریخی حیدرآباد به دست متخصصان ایرانی
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان
  • بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز