Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@05:54:46 GMT

عرضه برق دو نیروگاه دماوند و طوس

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۷۰۷۸۷

عرضه برق دو نیروگاه دماوند و طوس

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، آمارهای معاملاتی نشان می دهد در جریان معاملات روز گذشته بازار برق بورس انرژی شاهد معامله ۲ میلیون و ۲۷۰ هزار قرارداد معادل ۲۵ میلیون و ۴۳۰ هزار کیلووات ساعت به ارزش ۶ میلیارد و ۸۷۳ میلیون ریال بود.
 
همچنین در روز جاری، نمادهای بارپایه، میان باری، کم باری و بارپیک با متوسط قیمت ۲۷۲، ۳۰۰، ۲۲۳ و ۳۴۵ ریال بر کیلووات ساعت مورد معامله قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
از سویی دیگر، در آغاز جلسه معاملاتی روز گذشته نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه پنج، شش و هفت بهمن ماه ۹۶ و بار پیک هفتگی، بار پایه هفتگی، میان باری هفتگی و کم باری هفتگی چهار فرودین ماه ۹۷ گشایش و نمادهای بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۱۱ بهمن ماه ۹۶ پایان جلسه معاملاتی متوقف و فرآیند تحویل آن ها آغاز شد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، روز معاملاتی گذشته برخی سهامداران درصدی (عمده) به شرکت‌ها ورود و برخی از شرکت‌ها خارج شدند. در این مطلب قصد داریم به معرفی این ورود و خروج‌ها بپردازیم. نکته مهم ورود و خروج سهامداران درصدی این بود که در روز معاملاتی گذشته بانک سپه از فهرست سهامداران عمده چند نماد از جمله فاذر خارج شد.  ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iyx

دیگر خبرها

  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • انسداد ۱۶ حلقه  چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» دماوند
  • درآمد ترید در فارکس چقدر است؟
  • مجموعه دفتر یادداشت روزانه داستایوفسکی به چاپ سوم رسید
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • اخباری از حمله به کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در آب‌های یمن
  • گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان