Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مراسم تشييع و خاکسپاري مرحوم مهندس مهدي محتشمي قائم مقام وزير ارتباطات در امور بين الملل با حضور رييس دفتر رييس جمهور و وزير امور خارجه برگزار شد.
به گزارش مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، مراسم تشييع و خاکسپاري مرحوم مهندس مهدي محتشمي قائم مقام وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در امور بين الملل صبح امروز با حضورمحمود واعظي رييس دفتر رييس جمهور و محمد جواد ظريف وزير امور خارجه به همراه جمعي از مديران و معاونين سابق و فعلي وزارت امور خارجه و وزارت ارتباطات و جمعي ازکارکنان اين وزارتخانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس همين گزارش بعد از برگزاري مراسم تشييع مرحوم مهدي محتشمي در حسينيه پيامبر اعظم (ص ) پيکر آن مرحوم در جوار آستان مبارک امامزادگان سيده حميد خاتون و سيدجعفر (عليهما السلام) واقع در بلوار اشرفي اصفهاني، باغ فيض به خاک سپرده شد.
گفتني است همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) نيز مراسم يادبود آن شادروان روز سه شنبه 10 بهمن ساعت 15:30 تا 17 در مسجد جامع شهرک قدس (غرب) برگزار مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران و مصر خواهان برقراری روابط دیپلماتیک هستند

وزیر امور خارجه گفت: هر دو کشور ایران و مصر مصصم به برقراری ارتباط هستند؛ از این رو در حال تدوین یک نقشه راه برای بازگشت به روابط دیپلماتیک هستیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه صبح امروز چهارشنبه در حاشیه نشست هئیت دولت، اظهار داشت: گفتگویی با آقای سامح شکری وزیر امور خارجه مصر در سفر اخیر داشتم و هر دو کشور مصصم به برقراری ارتباط هستند؛ از این رو در حال تدوین یک نقشه راه برای بازگشت به روابط دیپلماتیک هستیم.

وی درباره آتش بس در غزه تصریح کرد: حماس در چارچوب اصول خود پاسخی مثبت به طرح واقع بینانه مصر و قطر داده است و با این متن توافق موافقت کرده است.

وزیر خارجه افزود: اگر آمریکایی‌ها و غربی‌ها به وعده خود پایبند باشند و هیچ اتفاق دیگری نیفتد شاهد یک آتش بس در غزه خواهیم بود، اما نتانیاهو و افراد افراطی رژیم صهیونیستی خواهان تداوم جنگ هستند؛ زیرا اگر جنگ به پایان برسد بحران جدیدی در سرزمین‌های اشغالی پیش می‌آید.

درحال تکمیل...

دیگر خبرها

  • البرز در حوزه صادرات جهش بزرگی را رقم زد
  • امارات با تأخیر، حمله رژیم اسرائیل به رفح را محکوم کرد
  • حضور فعال معاونت امور بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت در نمایشگاه بیست‌وهشتم نفت
  • ‌برپایی تورهای شهروندی عمران و پیشرفت در شیراز
  • الجزایر حمله اسرائیل به رفح را محکوم کرد
  • الجزایر حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد
  • ایران و مصر خواهان برقراری روابط دیپلماتیک هستند
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • مراسم یادبود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود صدای ماندگار ورزش امروز برگزار می شود