Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار لنگرود با بیان اینکه ارائه خدمات در مسیرهای کوهستانی کمی به سختی انجام می شود، گفت: ارائه و تأمین خدمات نظیر آب، غذا، سوخت و... در مسیرهایی با ارتفاعات زیاد به دلیل شرایط جوی و طبیعی به سختی صورت می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدرضا جوادپور در گفت وگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه کلیه دستگاه های ذیربط و ادارات این شهرستان در حالت آماده باش جهت مقابله با بحران برف بسر می برند، اظهار کرد: از یک روز پیش از بارش باران تمام اکیپ های راهداری، امدادنجات، هلال احمر و همه دستگاه های اداری و مدیریتی در غالب ۲۰تیم مختلف در سطح شهرستان مشغول ایجاد شرایط لازم و ارائه خدمات مناسب درخصوص بارش های پیش بینی شده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از دیشب حدود۲۰ تا ۶۰ سانتیمتر برف در ارتفاعات شهرستان لنگرود داشتیم که این بارش ها همچنان ادامه دارد و اکیپ های راهداری مشغول باز کردن مسیرهای کوهستانی هستند.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه ارائه خدمات در مسیرهای کوهستانی کمی به سختی انجام می شود، بیان کرد: ارائه و تأمین خدمات نظیر آب، غذا، سوخت و... در مسیرهایی با ارتفاعات زیاد به دلیل شرایط جوی و طبیعی به سختی صورت می گیرد ولی اکیپ های راهداری مشغول روان سازی و بازگشایی این مسیرها هستند.

جوادپور با اشاره به دستور استاندارگیلان مبنی بر آماده باش کلیه دستگاه ها و ادارات، گفت: بنا بر دستور استاندار در حالت آماده باش قرار داریم و کلیه ادارات، شهرداری ها، شوراها و دهیاران و.... به صورت شبانه روزی درحال خدمت رسانی به مردم هستند.

فرماندار لنگرود خاطرنشان کرد: در حال حاضر کلیه راه های ارتباطی در سطح شهرستان لنگرود باز و تردد در حال انجام است و تمام حامل های انرژی شامل آب، گاز، برق اتصال دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۱۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده ۴ رأس مرال در ارتفاعات جنگلی لنگرود + فیلم

حمزه عشوری، مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان از ثبت تصاویری از بزرگترین گونه گوزن جنگل‌های هیرکانی خبر داد و گفت: کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست لنگرود پس از هفته‌ها تلاش شبانه روزی موفق به ثبت تصاویری زیبا از ۴ رأس گوزن قرمز (مرال) در ارتفاعات جنگلی این شهرستان شدند.

او افزود: پایش دوره‌ای و منظم زیستگاه‌ها و همکاری جوامع محلی از مهم‌ترین عوامل افزایش جمعیت این گونه باارزش در استان گیلان است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان تصریح کرد: مرال یا گوزن قرمز که به آن «گاو وحشی» و «گاو کوهی» نیز گفته می‌شود، یکی از نماد‌های تنوع زیستی جنگل‌های هیرکانی و از گونه‌های حمایت شده و شکار ممنوع در زیستگاه‌های این استان است. 

به گفته عشوری، مرال به طور معمول در دوران حیات خود یک بار زاد و ولد می‌کند و امن بودن محیط زندگی این حیوان برای ادامه بقای آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

او تأکید کرد: محیط بانان گیلانی با حضور و تلاش شبانه روزی، جنگل‌ها و زیستگاه‌های استان را برای حیات وحش امن می‌کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان افزود: زمان جفت‌گیری مرال‌ها از نیمه دوم شهریور تا نیمه دوم مهر ماه انجام می‌شود و چنانچه شرایط برای زادآوری مرال‌ها مناسب نباشد، سبب کاهش زادآوری و به‌هم ریختگی در جمعیت مرال‌ها می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • مشاهده ۴ رأس مرال در ارتفاعات جنگلی لنگرود + فیلم