Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- شرکت مخابرات ايران اعلام کرد: ارتباط تلفني مرکزهاي مخابراتي شهيد توکلي، شهيد محلاتي، نوده و چشمه ها، قدس براي انجام عمليات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابلي از نهم بهمن ماه (فردا) مختل مي شود.

به گزارش روز يکشنبه ايرنا از مخابرات منطقه تهران، ارتباط تلفني مشترکان در مرکز مخابرات شهيد توکلي با پيش شماره هاي 4450 تا4459 در محدوده اتوبان کرج، امام خميني، تير 2، تختي مختل مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مرکز مخابرات شهيد محلاتي با پيش شماره هاي 2244 تا2249، 2219و 2645 در محدوده بلوار اوشان، شهرک آزادگان، شهرک دانشگاه اختلال خواهد داشت.
در مرکز مخابرات نوده و چشمه ها با پيش شماره 7652 در محدوده اين مرکز به مدت 72 ساعت با اختلال همراه است.
ارتباط تلفني و ديتاي مشترکان در مرکز مخابرات قدس از ساعت 2 بامداد به مدت 4 ساعت اختلال خواهد داشت.
بر اساس آخرين گزارش وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، ضريب نفوذ تلفن ثابت کشور در بازه زماني ابتداي سال 1386 تا انتهاي شهريورماه امسال در حالي به رقم 38.69 درصد رسيد که در سال 1386 اين ضريب 33.43درصد و در پايان خردادماه امسال 38.61 بود.
تعداد تلفن هاي ثابت دايري کشور تا پايان پارسال 30 ميليون و 506 هزار و 633 شماره بود و خردادماه امسال به 30 ميليون و 590 هزار و 323 شماره رسيده است.
افزايش ضريب نفوذ تلفن ثابت به عدد 38.69 نشان دهنده آن است که با وجود توسعه تلفن همراه در کشور و توزيع بيش از 165 ميليون سيم کارت هنوز تلفن ثابت جايگاه خود را در بين مردم از دست نداده و همچنان يکي از اصلي ترين وسايل ارتباطي مردم با يکديگر است.
تعداد مشترک پهن باند ثابت کشور تا پايان اسفندماه پارسال 9 ميليون و 408 هزار و 23 مشترک بود که در پايان شهريورماه امسال به 10 ميليون و 490 هزار و 118مشترک رسيد.
آمار تلفن هاي همگاني کشور نيز تا پايان سال 1395 حدود 115هزار و 764 دستگاه بود که تا پايان خرداد ماه امسال به رقم 115 هزار و 550 دستگاه رسيد و اين امر نشانگر کاهش تعداد دستگاه هاي تلفن همگاني در کشور در رقابت با تلفن همراه است.
شمار روستاهاي داراي تلفن خانگي بر پايه تازه ترين گزارش، دفتر بررسي هاي فني معاونت برنامه ريزي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات به رقم 48 هزار و 976 روستا رسيد.
اخبار اقتصادي ايرنا در تلگرام: IRNAeco@
اقتصام*2078* 6075
تنظيم کننده:محمد مهدي بهرامي **انتشاردهنده: زهرا هجيني نژاد
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۱۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه مجلس به دلیل به حدنصاب نرسیدن زودتر به پایان رسید

جلسه علنی نوبت عصر امروز برای ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه مربوط به جداول از ساعت ۱۴:۳۰ شروع شد منتهی تعداد نمایندگان برای اخذ رای به حد نصاب نرسید.

حدود ۴۰ دقیقه تذکرات کتبی قرائت شد ولی باز هم به خاطر به حد نصاب نرسیدن تعداد نمایندگان برای رای گیری، امکان بررسی جداول وجود نداشت.

بر این اساس محمدباقر قالیباف رئیس مجلس، گفت: تعداد نمایندگان حاضر در مجلس برای رای گیری به حدنصاب نرسیده است و نمی‌توانیم بحث بودجه را دنبال کنیم لذا پایان جلسه را اعلام می‌کنم.

وی گفت که جلسه بعدی مجلس فردا (سه شنبه) برای ادامه بررسی بخش دوم بودجه تشکیل می‌شود.

در جلسه علنی نوبت صبح امروز جدول شماره ۵ مربوط «درآمدها، واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و واگذاری دارایی‌های مالی»، جدول شماره ۷ با عنوان «اعتبارات دستگاه‌های اجرایی ذیل دستگاه‌های سیاستگذار در سال ۱۴۰۳» و جدول شماره ۹ با عنوان «برآورد اعتبارات ردیف‌های متفرقه سال۱۴۰۳» به تصویب رسید.

نمایندگان مجلس با جدول شماره ۸ مربوط به «برآورد تملک دارایی‌های مالی» مخالفت کردند لذا این جدول برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • جلسه مجلس به دلیل به حدنصاب نرسیدن زودتر به پایان رسید
  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است