Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@16:25:15 GMT

قلب‌هایی که از رفتن متخصصی دلسوز به تپش افتاد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۷۱۳۰۹

قلب‌هایی که از رفتن متخصصی دلسوز به تپش افتاد

قلب‌هایی که از رفتن متخصصی دلسوز و متعهد به درد آمده بود، امروز به منزله اعتراض در فرمانداری شهرستان اسدآباد حضور یافتند و خواستار ماندگاری دکتر منجم در اسدآباد شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار آوای سیدجمال؛ پیش از ظهر امروز جمعی معترض از مردم اسدآباد در پی لغو تمدید قرارداد دکتر محمدمهدی منجم متخصص قلب و عروق با دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در فرمانداری این شهر حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اعتراض که عموما" معترضین را بیماران قلبی شکل می‌دادند، به منزله حمایت از متخصصی متعهد و دلسوز رقم خورد که قلبشان به درد آمده بود.

معترضین در دیدار با فرماندار شهرستان اسدآباد گفتند که چطور می شود وقتی مردم از وجود دکتر متخصص رضایت دارند، از او حمایت نشده و کنار گذاشته می‌شود؟

آنان که از کنارگذاشتن دکتر منجم متخصص قلب و عروق بسیار نگران و ناراحت بودند، می‌گفتند او دکتری است که در اخلاق، دلسوزی در کار و حتی کمک به افراد بی‌بضاعت کم‌نظیر و زبانزد است، پس چرا باید بی‌توجهی به چنین فردی شود.

فرماندار شهرستان اسدآباد هم مردم این شهرستان را در قدرشناسی کم‌نظیر خواند و گفت: مردم از کسی که راستی، درستی و صداقت ببینند، در احترام به او کم نخواهند گذاشت.

حسین افشاری با بیان اینکه ما نیز از دکتر منجم آنگونه که مردم گفته اند، دکتری متخصص،  متعهد و دلسوز است، حمایت می‌کنیم، گفت: تأکید ما بر ماندن دکتر منجم در اسدآباد است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۱۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور

حجت‌الاسلام مهدی عبدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن اشاره به اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است گفت : مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند نمود.

وی ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم به‌ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تأکید نمایند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • طب ایرانی زمینه ساز توریسم درمانی در کشور
  • طب ایرانی می تواند برای کشور ارزآوری داشته باشد
  • وزیر کشور: استاندار جدید مازندران در حوزه اقتصاد متخصص است/ نوری: توجه جدی به اقتصاد دریا پایه خواهیم داشت
  • روایت متخصص مصری از اوضاع فاجعه بار غزه
  • برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)