Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین از آماده‌‌باش ۷۰ تیم عملیاتی در محورها خبر داد. ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳ استانها قزوین نظرات

حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: نیروهای امدادی هلال احمر از ساعات اولیه آغاز بارش برف در محورهای مواصلاتی مستقر بوده و خدمات ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در روز گذشته 3 مادر باردار توسط نیروهای هلال احمر به بیمارستان و همچنین مسافران اتوبوس منحرف شده در بزرگراه قزوین-کرج به مراکز اسکان منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین تصریح کرد: 70 تیم عملیاتی شامل 70 نفر از کارکنان و 155 نفر از داوطلبان هلال احمر در جاده‌ها آماده‌باش هستند.

هاشمی گفت: 21 دستگاه آمبولانس، 10 ست نجات، 25 دستگاه خودروی کمک‌دار و 6 دستگاه کامیون تجهیزاتی بوده که برای امدادرسانی به مسافران استفاده شده است.

انتهای پیام/ح

R41364/P1357/S6,63/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۱۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم

اپراتور هلال احمر قم در پی تماس تلفنی یک فرد با شماره ۱۱۲ (مرکز کنترل عملیات اضطراری هلال‌احمر)، مبنی بر پریدن شیر در گلوی نوزاد و بند آمدن راه نفسش، با راهنمایی‌های خود جان نوزاد را نجات داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر