Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک- جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: طی دهه فجر امسال ۵۰۰عنوان برنامه توسط کمیته نیروهای مسلح و بسیج سپاه در استان مرکزی برگزار خواهدشد که ۳۰۰عنوان مربوط به سپاه روح الله است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن گلشن زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در اراک اظهار داشت: طی دهه مبارک فجر امسال ۱۸۵۰ برنامه توسط کمیته نیروهای مسلح و بسیج سپاه روح الله استان مرکزی در قالب ۵۰۰ عنوان برگزار می شود که ۳۰۰ عنوان مربوط به سپاه روح الله استان مرکزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره چگونگی به ثمر رسیدن نظام جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) اظهار داشت: «سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی» به عنوان شعار دهه مبارک فجر امسال تعیین شده است.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی مبنی بر اینکه انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهانی اسلام به پرچمداری حضرت قائم(عج) هست، بیان داشت: با رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی، قدرت های بزرگ جهان که باور نداشتند این انقلاب به این سرعت پیش برود و بساط زورگویان را به خطر اندازد، به شیوه ها و توطئه های مختلف به مبارزه با نظام جمهوری اسلامی برخواستند که در هر دوره پوشالی بودن آنان برای جهانیان مشخص شد.

گلشن زاده افزود: طی ۳۹ سال عمر انقلاب اسلامی هر سال باشکوه تر در کشور توسط مردم سالگرد انقلاب برپا می شود و در ورود به چهل سالگی انقلاب مردم با شور و شوق وارد میدان می شوند.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، «انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، ولایت فقیه و رهبری»، «انقلاب اسلامی، تربیت قرآن، تحکیم خانواده و منزلت زن مسلمان»، «انقلاب اسلامی، جوانان، خودباوری و پیشرفت علمی»، «انقلاب اسلامی، ارزش های اسلامی، عدالت اجتماعی و مردم سالاری دینی»، «انقلاب اسلامی، اقتصادمقاومتی، تولید ملی و اشتغال»، «انقلاب اسلامی، گفتمان انقلابی، مجاهدت فرهنگی و تمدن نوین اسلامی» و... را بخشی از روز شمار دهه فجر امسال عنوان کرد.

گلشن زاده، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در مناطق محروم و کم برخوردار روستاهای قورچی باشی، چهارچشمه، مالمیر و دهچال، برگزاری یادواره شهدا با هدف آمادگی برای برگزاری کنگره بزرگ شهدای استان مرکزی در سال آینده، برپایی اردوهای جهادی، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها و حوزه های علمیه، ویزیت رایگان بیماران، برپایی نشست های و کارگاه های روشنگری و ترویج سبک زندگی اسلامی ویژه دختران و مادران به طور جداگانه، اکران فیلم های جشنواره عمار و... را بخشی از برنامه های دهه فجر امسال بسیج سپاه روح الله استان مرکزی برشمرد.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در بخش دیگر سخنان خود در ارتباط با تحقق اقتصاد مقاومتی بیان داشت: طی سال جاری با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی در استان، هشت میلیارد تومان تسهیلات برای ۱۴مورد شامل صنایع تبدیلی، پرورش و تولید ماهی، پرورش و تولید قارچ، تولید زعفران، تولید دانه های روغنی و... در اختیار متقاضیان قرار داده شده و این برنامه در سال آتی هم ادامه دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۱۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت خدماتی، زیرساختی و امدادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، این نیرو با راه اندازی گروه‌های جهادی برای افزایش آگاهی و کمک به بیماران نیازمند نیز می‌کوشد.

بیشتربخوانید: امام جمعه بندرعباس: عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی اسرائیل را منهدم کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آیت الله خامنه ای : برخی توصیه می‌کنند یک خواسته آمریکا را قبول کنید تا مشکل حل شود / تحریم‌ها موجب شکوفایی استعداد‌ها شده
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است / هدایت اعتبارات بانکی به سمت تولید ضروری است
  • ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در مرکزی برگزار می‌شود
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله
  • عملیات «وعده صادق» ناتوانی اسراییل را آشکار کرد
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • فعالیت خدماتی، زیرساختی و امدادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • سپاه پناه مردم و مستضعفان است
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد