Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@12:27:21 GMT

پیکر شهید «شوهانی» در نهاوند تشییع می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۷۱۹۴۷

پیکر شهید «شوهانی» در نهاوند تشییع می‌شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند گفت: سروان شهید احمد شوهانی که در درگیری در غرب کشور به شهادت رسیده بود فردا در زادگاهش نهاوند تشییع می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، علی خزایی اظهار داشت: سروان شهید احمد شوهانی اهل شهر برزول نهاوند و از نیروهای تیپ انصارالحسین(ع) همدان روز گذشته در درگیری با نیروهای داعشی در منطقه ازگله کرمانشاه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و فردا در نهاوند تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تسلیت شهادت این سرباز فداکار امام زمان(عج) و کشور عزیزمان به خانواده محترم این عزیز و مردم قدرشناس نهاوند تصریح کرد: مراسم استقبال امروز بعد از ظهر در نهاوند و شب وداع با شهید نیز در سپاه ناحیه نهاوند انجام می‌شود.

سروان شهید احمد شوهانی

خزایی افزود: این شهید والامقام از جمله دلاوری نهاوندی بود که به عنوان مدافع حرم چندین مرحله برای مبارزه با تروریست‌های داعش به سوریه اعزام شد و سرانجام خون پاکش در راه دفاع از اسلام عزیز و ایران سربلند، در درگیری نیروهای سپاه پاسداران با تروریست‌ها و مزدوران متجاوز استکبار در غرب کشور به زمین ریخته شد.

وی عنوان کرد: مراسم تشییع این شهید عزیز فردا در نهاوند انجام می‌شود و سپس در کنار دیگر شهدای شهر برزول دفن و به خاک سپرده می‌شود.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری مادر شهید کشمشی در کاشان


به گزارش خبر گزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ زهرا خانم الهی مادر شهید «محمدتقی کشمشی فینی» پس از تحمل سال‌ها درد و رنج دوری از فرزند شهیدش، دعوت حق را لبیک گفت.


شهید «محمدتقی کشمشی فینی» هفتم مرداد ۱۳۴۴ در فین شهرستان کاشان به دنیا آمد. دهم اسفند ۱۳۶۲ در عملیات خیبر در جفیر به شهادت رسید. مزار وی در امام زاده قاسم (ع) فین واقع است.

دیگر خبرها

  • طوفان‌الاقصی|شهادت ۵ کودک در حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان غزه/ بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • روایت شهادت شهید فرهمند در جبهه غرب کشور
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • تشییع پیکر ابوالشهداء حاج رجبعلی دهنوی در مشهد+عکس
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید کشمشی در کاشان
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • فردا؛ تشییع و خاکسپاری رزمنده چهارمحال و بختیاری
  • (عکس) تصویری از حضور فرزند رهبر انقلاب در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله شیخ حبیب الله احمدی