Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به برفی‌بودن همه محورهای شریانی استان، گفت: مردم از سفرهای غیرضروری به محورهای شمالی ایران خودداری کنند. ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به‌‌‌نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس مازندران، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: با ورود سامانه بارشی سرد از روز گذشته به مازندران و بارش سنگین برف در محورهای کوهستانی که سبب انسداد برخی محورها شد، ماموران پرتلاش پلیس راه استان با حضور در این محورها با همکاری دیگر گروه‌های امداد و نجات جاده‌ای به امداد‌رسانی و کمک به در راه‌‌ماندگان و خودروهای گرفتار در برف پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: محور هراز که به دلیل بارش سنگین برف از شب گذشته مسدود شده بود، همچنان مسدود است.

میرفیضی، از مسدود‌بودن محور کندوان که از شب گذشته به علت کولاک شدید و بارش سنگین برف مسدود شده بود، خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر تردد در محورهای سوادکوه و کیاسر فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی با اشاره به برودت هوا در این محورها و سایر محورهای روستایی و کوهستانی این استان از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند، خواست ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری و همراه داشتن لباس گرم و جیره خشک، خودروهای خود را به زنجیر چرخ، سوخت کافی و سایر تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

فرمانده انتظامی مازندران با تاکید بر رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از شتاب و عجله در رانندگی به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: با رعایت حق تقدم عبور، ضمن بالا بردن ضریب ایمنی، فرهنگ خود را به نمایش بگذارند و هیچگاه به دنبال جبران فرصت کم با سرعت زیاد نباشند.

انتهای پیام/ز

R41358/P41362/S6,74/CT47

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۲۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت تردد در جاده های شمال ؛ شلوغ یا خلوت، بارانی یا خشک؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ این مرکز صبح امروز (جمعه) در تشریح آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی کشور اعلام کرد: در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

همچنین این محورها فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

این مرکز آخرین وضعیت جوی ترافیکی در سایر محورها را نیز روان توصیف کرد.

آخرین وضعیت جوی حکایت از بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ایلام، کرمان، لرستان، همدان، خوزستان، اصفهان، یزد، کرمانشاه، کردستان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی دارد.



کد خبر 848982 منبع: ایرنا برچسب‌ها ترافیک - جاده‌ای خبر مهم

دیگر خبرها

  • انسداد ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بارش‌های سیل‌آسا
  • آخرین جزئیات خسارت بارش‌ها در اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محور‌های استان خودداری کنند
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محورهای استان خودداری کنند
  • لزوم خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • تلاش برای هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی در جاده‌های لرستان
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • تردد روان در محورهای شمالی کشور
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های شمال ؛ شلوغ یا خلوت، بارانی یا خشک؟