Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@15:41:29 GMT

توقف موقت پروازهاي ورودي به فرودگاه مشهد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۷۲۳۴۷

توقف موقت پروازهاي ورودي به فرودگاه مشهد

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- مدير روابط عمومي فرودگاه بين المللي شهيد هاشمي نژاد مشهد گفت: با توجه به شرايط جوي پروازهاي ورودي به اين فرودگاه فعلا انجام نمي شوند.

حسن جعفري عصر يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: با توجه به بارش شديد برف و کاهش ديد افقي به ٤٥٠ متر در فرودگاه مشهد پروازهاي ورودي به آن تا بهبود شرايط ديد انجام نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي همچنين تاکيد کرد: تاکنون مشکلي براي پروازهاي خروجي از فرودگاه مشهد وجود ندارد.
مدير روابط عمومي فرودگاه بين المللي شهيد هاشمي نژاد مشهد ادامه داد: به دليل شرايط جوي پروازهاي خروجي ممکن است با تاخير انجام شوند لذا مسافراني که قصد سفر هوايي دارند پيش از عزيمت به سمت فرودگاه مشهد با شماره 199 تماس بگيرند.
فرودگاه بين المللي شهيد هاشمي نژاد مشهد پس از مهرآباد، دومين فرودگاه پرترافيک ايران است که بطور ميانگين روزانه 180 پرواز و در ايام اوج سفرها تا 250 پرواز ورودي و خروجي روزانه در آن انجام مي شود.
خبرنگار: ندا جواهرفر ** انتشار: حسين کريم زاده
7505/1858
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۲۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام قاطع بین‌المللی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمدحسین فلاحی رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف و نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای جنایت اخیر رژیم سفاک صهیونیستی در قالب تعدی به نوامیس مسلمین غزه را به شدت محکوم کرده و از همه آزادگان جهان خواست تا اقدام عملی در این زمینه انجام دهند.   متن این بیانیه به شرح زیر است:   «بسم الله القاسم الجبارین   تداعی شد کلام مولایمان علی (ع) که فرمودند شنیده‌ام یاران معاویه در سرحدات ما خلخال از پای زن مسیحی در سایه حکومت ما درآورده‌اند اگر مسلمانی این خبر را بشنود و از غصه دق کند بر او ملالی نیست، امروز همان روز است که حرامیان صهیونیست در قبلگاه اول مسلمین پس از شش ماه جنایت و آدم کشی به نوامیس مسلمین تجاوز کنند و سران مدعی عرب و امت مسلمان بشنوند و از ننگ نمیرند!   آیا وقت آن نرسیده است که این سگ‌های هار را ریشه‌کن کرد و این غده سرطانی را برای همیشه نابود کرد و از بین برد؟   ننگ بر آنانی که هنوز غیرت مسلمانیشان بیدار نگشته است، فراکسیون حمایت از محور مقاومت مجلس شورای اسلامی در کنار دیگر تشکیلات حامی فلسطین آماده هر اقدامی برای التیام و حمایت مردم غزه و نابودی اسرائیل است و از همه آزادگان می‌خواهد اقدام عملی در این زمینه انجام دهند».

دیگر خبرها

  • درمان بیش از ۵ هزار بیمار در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد
  • افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • اقدام قاطع بین‌المللی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه
  • فرودگاه بین المللی کیش سومین فرودگاه پرتردد در ایام نوروز سال ۱۴۰۳
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • ۹۴ سورتی پرواز ورودی و خروجی در نیمه اول تعطیلات نوروزی
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول