Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران > قوای سه‌گانه - همشهری آنلاین:
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش در بودجه ۹۷ در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، علی لاریجانی در جلسه علنی نوبت عصر یکشنبه مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است نکته مهمی درباره پاداش پایان خدمت بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش مطرح کنم که برخی‌ها بیان کردند از لایحه بودجه حذف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: معلمان عزیز ما مطلع باشند که قبلا دولت این موضوع را در قالب تبصره ۴ آورده بود تا این میزان از محل صندوق توسعه ملی تامین شود اما صندوق توسعه ملی برای امر دیگری است و چون این کار مخالف سیاست‌های کلی بود تغییراتی در جداول داده شد.

لاریجانی اضافه کرد: بر اساس ردیف ۵۳، ۴۰، ۴۶ و تغییرات داده شده در جداول مقرر شد که برای تسویه مطالبات موضوع پاداش پایان خدمت بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شود لذا نگرانی از این جهت وجود ندارد.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: عزیزان معلم ما نگران نباشند، ‌این مبلغ اضافه و در نظر گرفته شده است.

لاریجانی افزود: سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش در بودجه ۹۷ در نظر گرفته شده است.

در همین زمینه: توصیه لاریجانی به کمیسیون تلفیق درباره دهک‌های پردرآمد لاریجانی: افزایش ۷۰ درصدی حقوق نمایندگان صددرصد کذب است

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های پرورشی در مدارس تقویت خواهد شد

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه می‌خواهیم مبادی آسیب‌های اجتماعی را از مدرسه ببندیم گفت:تقویت فعالیت‌های پرورشی اولین لبیک دولت به صحبت‌های اخیر رهبر انقلاب است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا مراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای عالی اجتماعی کشور اظهار کرد: تقویت پرورشی اولین لبیک دولت به صحبت‌های اخیر رهبر انقلاب است.

وی افزود: طرح نماد یا همان نظام مقابله با آسیب‌های اجتماعی در وزارت آموزش و پرورش پیگیری می‌شود و می‌خواهیم مبادی آسیب‌های اجتماعی را از مدرسه ببندیم و راه درست همین است.

تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تصویب نظام جامع راهنمایی و مشاوره در وزارت آموزش و پرورش گفت: هم‌اکنون به ازای هر 12 دانش‌آموز یک ساعت خدمات مشاوره در مدارس تصویب شده است، بر این اساس تعداد مراکز مشاوره آموزش و پرورش به 700 مرکز رسیده است که در گذشته 30 مرکز بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های پرورشی در مدارس تقویت خواهد شد
  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی
  • شکایت آموزش و پرورش از سریال افعی تهران
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله
  • پیشرفت و تحول در کشور از مدرسه آغاز می‌شود
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • گزارش تصویری | تشییع پیکر معلم شهید حجت الله یوسفیه در وزارت آموزش و پرورش
  • پیکر شهید معلم در وزارت آموزش و پرورش تشییع شد
  • تجلیل از معلمان ایرانی در آنکارا