Web Analytics Made Easy - Statcounter

ئیس بازرسی کل نیروی انتظامی با اشاره به اهمیت نقش نظارت و بازرسی، گفت: نظارت یعنی نگاه دقیق و با تامل که به رشد و تعالی سازمانی و فردی منجر می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مجرد با تعریف کاملی از مفهوم نظارت و بازرسی، اظهار داشت: هدف نظارت یافتن سلامت و رشد و تعالی است، یعنی هم رشد سازمانی و هم رشد فردی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به چهار مولفه مهم در رسیدن به اهداف، گفت: علم، انگیزه(ایمان)، عزم و توکل، چهار مولفه ای است که می توان با آنها حرکت کرد و به اهداف رسید و در صورتی که هر یک از این چهار مولفه نباشد، حرکت انجام نشده یا اگر حرکتی باشد، ناقص است.

سردار مجرد، عنوان داشت: اگر آموزش بدون انگیزه یا ایمان باشد، حرکت ناقص است و عمل بدون ایمان، کاری از پیش نمی برد.

رئیس بازرسی ناجا، تصریح کرد: اهداف کلی نظارت و بازرسی نیز رسیدن به چهار مولفه مذکور است و ناظران به عنوان نگهبانان و دیده بانان، باید اطلاعات درست و دقیق به مدیران ارایه دهند تا به اهداف سازمانی برسیم.

وی با تاکید بر فتوای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص اهمیت بازرسی، گفت: چشم پوشی از معایب و ارایه گزارش غیرواقع، جایز نیست و ناظران باید در بازرسی های خود این مساله را مد نظر قرار دهند.

سردار مجرد، چاپلوسی و تملق در امر بازرسی را نیز امری نکوهیده برشمرد و افزود: در نظارت باید به دنبال مقایسه بایدها با هست ها، مطلوب ها با موجودها و پیش بینی ها با عملکردها باشیم.

رئیس بازرسی ناجا، با تاکید بر خودکنترلی و نظارت درونی، از سوی تک تک افراد سازمان، تصریح کرد: اولین تعهد انسان، تعهد به خود است، محاسبه نفس امری مهم است و یکی از اهداف نظارت این است که به سمت خودکنترلی حرکت کنیم.

وی در پایان به رضایتمندی شهروندان از عملکرد پلیس پایتخت در تثبیت نظم و آرامش در بخش های مختلف شهر تهران، اشاره کرد و عنوان داشت: در بررسی های میدانی و اسنادی شاهد ارزیابی مثبت از عملکرد پلیس پایتخت هستیم و این مساله نشان از آن دارد که آرامش در شهر تهران برقرار است و حرکت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به سمت رشد و تعالی است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۲۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: اولین و بزرگترین مولفه در توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در سیستان و بلوچستان بحث امنیت است.

حجت الاسلام علی موحدی‌راد در شورای قضایی استان اظهار کرد: زمانی که برای آئین معارفه به سیستان‌وبلوچستان رسیدم مردم این استان با چهره‌های بشاش و مصمم و با آغوش گرم به استقبال بنده آمدند، انصافا احساس کردم به وطنم برگشته‌ام، با توجه به اینکه مردم هر استانی می‌خواهند مدیری که منصوب می‌شود از خودشان باشد بنده نیز سعی می‌کنم به صورت مضاعف و بیش از یک هموطن در این استان کار و تلاش کنم چرا که مردم صبور، فهیم، ولایتمدار، قانع و بصیر استان شایسته خدمات بیشتری هستند.

وی بیان کرد: اولین و بزرگترین مولفه در توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در سیستان و بلوچستان بحث امنیت است.

حجت الاسلام موحدی راد خاطرنشان کرد: کسی که از ترور و تروریست حمایت می‌کند و حاضر نیست یکسری از اقدامات را محکوم کنند به دروغ و کذب نام بلوچ را می‌آورند. اگر عزت مردم بلوچ و سیستانی را بخواهند قطعا این اقدامات را محکوم و در برابر آن سکوت نمی‌کنند.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: در دستگاه قضا همراه و همدل با همه دستگاه‌های نظامی، انتظامی، امنیتی دست به دست هم می‌دهیم و هر کس که قصد تعرض به امنیت این استان را دارد به شدت با آن برخورد می‌کنیم.

وی گفت: برخی از افراد از یکسری موضوعاتی که در استان اتفاق می‌افتد در برخی از مناطق حمایت می‌کنند این نظام، نظام صبور و مقتدری است باید از روزی ترسید که آن روی سکه را به شما نشان دهند.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بیان کرد: اسرائیل و آمریکا عملیات خود را مخفیانه، آرام و بی سر و صدا انجام می‌دهند که بعد صدای آن به گوش دیگران می‌رسد اما بعد از واقعه کنسولگری ایران، از رهبر معظم انقلاب گرفته تا سایر رده‌های نظامی و انتظامی همه مردم اعلام کردند این اقدام را بی جواب نمی‌گذارند.

وی تصریح کرد: اسرائیل، آمریکا، فرانسه، انگلیس، دولت های غربی و اروپایی با همکاری بعضی از کشورهای عربی دست به دست هم دادند که اجازه ندهند حریم هوایی و زمینی فلسطین که به دست رژیم غاصب افتاده مورد هجمه و حمله قرار گیرد.

حجت الاسلام موحدی راد بیان کرد: در گذشته اگر آمریکا می‌گفت ناو جنگی خود را می‌خواهد به حرکت در بیاورد در بعضی از کشورها دولتی‌هایشان و رئیس جمهورها عوض می‌شدند اما ایران رژیم غاصب صهیونستی را تنبیه کرد و هدف ایران تخریب و یا کشته شدن افراد نبوده بلکه می‌خواستیم به دشمنان بفهمانیم صبر و شکیبایی این نظام حد و حدودی دارد. همچنین می‌خواستیم به دشمنان بفهمانیم این لایه های شما در قبال هوشمندی و اقتدار سربازان پر افتخار این نظام چیزی نیست.

به گزارش ایسنا- به نقل دادگستری استان، موحدی راد تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتداری که دارد، همه دنیا را مات و مبهوت اقتدار خود کرد که می‌تواند در مقابل خود فروخته‌ها کوتاه نیاید اما این صبر از سر تعقل و هوشمندی است که شاید افراد غفلت زده به آغوش نظام برگردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گردهمایی تعمیرات ایمن و تعالی سازمانی شرکت‌های پالایش گاز
  • فروشندگان لوازم خانگی و اداری زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفتند
  • چهار معیار مهم سلامتی در ساعت‌های هوشمند
  • مصرف این چهار مکمل را بعد از ۴۰ سالگی جدی بگیرید
  • چهار معیار سلامتی مهم در ساعت‌های هوشمند
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • تعلیم و تربیت احیاکننده تمدن عظیم اسلامی است
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است