Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای خودکفایی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در راستای اشتغال‌زایی برای نیروهای بومی مجتمع گاز پارس جنوبی با سازندگان داخلی قرارداد منعقد می‌کند. ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، احمد گوجانی ظهر امروز در نشست با کارشناسان فنی مجتمع گازی پارس جنوبی  با تاکید بر عملیاتی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی  در این مرکز تولیدی صنعتی اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی اجرای طرح‌های اقتصادی مقاومتی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی،حمایت از سازندگان داخلی را یکی از سیاست‌های مجتمع گاز پارس جنوبی دانست و گفت:برای نخستین بار  به زودی قرارداد باز با سازنده‌ای داخلی برای تامین تجهیزات و قطعات مورد نیاز این مرکز صنعتی و تولیدی منعقد می‌شود.

دبیر شورای خودکفایی مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه این قرارداد در راستای تأمین‌کننده بخش مهمی از تجهیزات مورد نیاز مجتمع  منعقد می‌شود افزود:  این تولید کننده داخلی کارگاه خود را در عسلویه احداث  می‌کند و در همین منطقه تولید، نصب و تعمیر قطعات را انجام می‌دهد.

گوجانی با بیان اینکه این کار علاوه بر حمایت از ساخت داخل، مزیت‌های دیگری نیز  دارد گفت: حذف شدن چرخه انبارداری  و رونق فعالیت‌های صنعتی و تامین تجهیزات مورد نیاز از جمله مزیت‌های دیگر این شرکت است.

وی افزود: این سازنده داخلی پس از استقرار در کوتاه‌ترین زمان، تجهیزات مورد نیاز را در اختیار مجتمع گاز پارس جنوبی قرار می‌دهد.

دبیر شورای خودکفایی مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اینکه این سازنده تأمین یکی از اصلی‌ترین کالاهای این مجتمع است بیان کرد: با توجه به تحریم‌ها نیاز اساسی به این تولید کننده وجود دارد و مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در قالب این قرارداد حمایت از این سازنده را در دستور کار قرار داده است.

گوجانی، اشتغال‌زایی برای نیروهای بومی منطقه را از دیگر مزیت‌های استقرار شرکت تولید کننده در پارس جنوبی دانست و تصریح کرد: تحقق این مهم نشان‌دهنده اهمیت مسائل اجتماعی برای مجتمع پارس جنوبی است.

وی با بیان اینکه " استصنا" در مجتمع گاز پارس جنوبی راه‌اندازی شده است افزود: در راستای پیشبرد سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و با هدف بسترسازی مناسب برای حضور مؤثر سازندگان داخلی از سوی دیگر دفتر ارتباطی با انجمن سازندگان صنعت نفت ایران " استصنا" در مجتمع گاز پارس جنوبی راه‌اندازی شده است.

دبیر شورای خودکفایی مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده با افتتاح و راه‌اندازی این دفتر در مجتمع عظیم گازی کشور، یک حلقه ارتباطی برای پیگیری موارد مرتبط با ساخت داخل بین مجتمع و سازندگان داخلی ایجاد می‌شود.

گوجانی با اشاره به موارد بسیار مهم در افتتاح این دفتر گفت: حصول اطمینان از حضور همیشگی و مؤثر سازندگان داخلی در مجتمع و ایجاد بستر مناسب برای در دسترس بودن سازندگان داخلی و رعایت تکریم سازندگان داخلی از موارد مهم در این برنامه است.

انتهای پیام/ ت

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۲۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز طلا توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلا را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین طلا را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 750640

دیگر خبرها

  • قیمت طلا امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی