Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود اینکه سازمان هواشناسی از یک هفته پیش بارش برف شدید و این وضعیت جوی فعلی در تهران را پیش بینی کرده بود ولی ناکارآمدی و مدیریت ضعیف دولتی ها و شهرداری تهران باعث شده تا مشکلات بسیاری برای شهروندان تهرانی به وجود آید.به گزارش بلاغ، با وجود اینکه سازمان هواشناسی از یک هفته پیش بارش برف شدید و این وضعیت جوی فعلی در تهران را پیش بینی کرده بود ولی از گویا تمام مسئولین غافلگیر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزاران خودرو در جاده‌ها و بزرگ‌راه‌های کشور ساعت ها در راه ماندند بدون آنکه راه باز شود یا نیروی امدادی آن‌ها را دریابد.

ماجرای زلزله‌زدگان کرمانشاه در این موج برف و سرما حکایت پر غصه‌ و نگفتنی است اما تهران نیز با یک بحران رو به رو است؛ زیرا علاوه بر وضعیت پر از برف شهر که عبور و مرور را دچار مشکل کرده است برق در برخی از مناطق تهران ساعت ها قطع شده و برخی از شهروندان از کاهش فشار گاز و قطعی آن در برخی مناطق شهر خبر می‌دهند.

از سوی دیگر اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور اخطاریه‌ای نسبت یخ زدگی معابر در نتیجه بارش برف، تگرگ و وزش باد شدید هشدار داده است. این در حالی است که در بسیاری از خیابان ها و معابر نمک و شن پاشی نشده است.

مشکلات ناشی از بارش برف در تهران، موجی از انتقادات را از سوی مردم و برخی از سلبریتی ها به دلیل بی تدبیری و بی فکری مسئولان به راه انداخته است.

برای شما مخاطبان «فردا» نیز مشکلاتی در اثر بارش برف ایجاد شده است؟ آیا از اقدامات مسئولین در مواجه با آن رضایت دارید؟

به نظر شما چه کسی یا کسانی وظیفه اصلی مقابله با شرایط بحرانی حاصل از بارش برف شدید در تهران را بر عهده دارند؟

چرا در این وضعیت بحرانی، شهر تهران به حال خود رها شده است؟

نظرات خود را بدون توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی برای ما ارسال کنید. بدیهی است سایت «فردا» از انتشار نظرات توهین‌آمیز معذور است.  

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۳۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در تهران تا کی ادامه خواهد داشت؟

به گزارش خبرآنلاین، اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان تهران را با فعالیت سامانه بارشی تا ظهر شنبه (۱۵ اردیبهشت ماه)، نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و رخداد تگرگ پیش‌بینی کرده است.

ایسنا در خبری نوشت: بر پایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران (پیرو هشدار سطح زرد) با فعالیت سامانه بارشی تا ظهر شنبه (۱۵ اردیبهشت ماه)، آسمان استان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و رخداد تگرگ در نقاط مستعد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین تا روز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت‌ماه) به طور متناوب در سطح استان به ویژه در مناطق جنوب و غرب، افزایش سرعت باد و وزش باد شدید تا خیلی شدید و احتمال خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۱۴ اردیبهشت) نیمه ابری تا ابری و بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد در بعضی ساعتها وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد و برای روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد در بعضی ساعتها وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق این گزارش، فرودگاه امام خمینی (ره)، شهریار و ورامین با بیشینه دمای ۲۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902121

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بارش شدید باران در تهران
  • فیلم/ بارش شدید باران در تهران
  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است/ بیشترین کسانی که در طرح نور و لایحه عفاف و حجاب تلاش کردند، نمایندگان اصفهان بودند/ ما به سبک خودمان آزادی برای احیای دینمان را ایجاد می‌کنیم
  • تصاویری از بارش شدید برف بهاری در ارتفاعات تهران
  • مصدومیت شدید برای پدیده لیگ ۲۰
  • مصدومیت شدید برای پدیده لیگ 20
  • بارش باران در تهران تا کی ادامه خواهد داشت؟
  • بارش شدید برف بهاری در قله توچال تهران + ویدئو
  • ببینید | تصاویری از بارش شدید برف در تهران
  • بارش باران در تهران تا ظهر شنبه