Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: معاون راهداری اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان از مسدود بودن راه 150 روستا در این استان خبرداد.
به گزارش خرداد به نقل از ایلنا؛ محمد راشد مدرس گرجی با اعلام این خبر اظهار داشت: تمامی محورهای مواصلاتی استان کردستان با توجه به بارندگی برف هم اکنون باز گشایی شده و امکان تردد در برخی از گردنه های این استان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 مدرس گرجی افزود: راه 150 روستا در ستان کردستان به دلیل برف و کولاک مسدود است بیش از 250 راهدار در کار بازگشایی این مسیرها مشارکت دارند و تلاش می‌شود راه ارتباطی بیشتر این روستاها امروز بازگشایی شود.
وی گفت: راهداران شب گذشته علاوه بر اسکان موقت 150 مسافر در راه مانده به 100 خودروی فاقد زنجیر چرخ و گرفتار در برف در جاده های بین شهری استان نیز امداد رسانی کردند.  هم اکنون 600 راهدار استان کردستان جاده های شهری و روستایی مستقر هستند که 350 نفر از این تعداد با 300 دستگاه ماشین آلات برف روب در جاده های بین شهری و 250 نفر نیز با 200 دستگاه ماشین آلات در جاده های فرعی و روستایی استان مستقر هستند.
طبق اعلام هواشناسی کردستان یک سامانه بارشی از روز پنجشنبه هفته قبل وارد آسمان استان شد که فعالیت این سامانه تا دوشنبه به صورت برف و باران ادامه خواهد داشت. برچسب ها: جاده ، کردستان ، برف

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۳۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی

رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: هم اینک هیچ مسیر مسدودی در جاده‌های اصلی استان وجود ندارد و تمام راه ها باز و تردد در جریان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین میش‌مست اظهار کرد: شامگاه جمعه مسیر جاده‌ای شهر «بار» در نیشابور به دلیل سیلاب مسدود شده بود که این مسیر با تلاش راهداران بازگشایی شد.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی اضافه کرد: در مسیر سبزوار - شاهرود نیز دیشب گل و لای سطح جاده را گرفته بود و در این مسیر کندی حرکت وجود داشت که این جاده هم پاکسازی شد.

وی ادامه داد: دیروز ۶ فقره تصادف جرحی با هفت مصدوم و ۲۲ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های استان رخ داده است.

میش‌مست افزود: اکنون ترافیک در مسیر مشهد- چناران پرحجم و در سایر جاده‌های استان عادی است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بارش باران در تمام محورهای لرستان
  • 80 درصد تمامی مرسدس G کلاس‌های تولیدی همچنان در جاده‌ها تردد می‌کنند! (+عکس)
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال
  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد
  • انسداد ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بارش‌های سیل‌آسا
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • آخرین جزئیات خسارت بارش‌ها در اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟