Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@02:14:06 GMT

شاخه درخت جان کارگری را گرفت

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۷۳۸۵۵

«ابوالقاسم دومهری»، اظهار کرد: ساعت هفت صبح امروز یکشنبه هشتم بهمن ماه یک مرد ۴۷ ساله اهل روستای رودبار منطقه هزارجریب شهرستان بهشهر در اثر افتادن شاخه ای از درخت جان خود را از دست داد.

وی افزود: متوفی از کارگران سد گلورد بوده که صبح امروز به همراه چند تن دیگر از کارگران این سد، مانند هر روز در حال رفتن به محل کار خود بودند اما از آنجایی که جاده اصلی دسترسی روستای رودبار به سد گلورد به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده بود از مسیر فرعی در حال رفتن به سمت مقصد خود بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دومهری ادامه داد: مسیر فرعی بسیار باریک بوده و کارگران با فاصله چند قدم پشت سر هم راه می رفتند که در همان لحظه شاخه یکی از درختان به دلیل سنگینی بارش برف که از شب گذشته تا صبح امروز باریده بود شکسته شده و بر روی سر یکی از کارگران که مرد ۴۷ ساله رودباری بود می افتد و متاسفانه به دلیل شدت ضربه، در دم جان خود را از دست می دهد.

دهیار روستای رودبار هزارجریب بهشهر خاطرنشان کرد: شرح این ماجرا با استناد به گفته شاهدان حادثه که از کارگران سد گلورد و همکاران متوفی بودند؛ است اما جسد ساعاتی پیش به پزشکی قانونی بهشهر منتقل شد تا علت دقیق مرگ بررسی شود.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۳۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از پرداخت ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و وام قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی در استان خبر داد و گفت: نرخ بیکاری در استان بوشهر به ۶.۱ درصد کاهش یافت. - اخبار استانها -

مصدق کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با گرامیداشت هفته کار و کارگر، جمعیت بیمه شده کارگری تحت پوشش تأمین اجتماعی را 354 هزار نفر دانست و اظهار داشت: این کارگران در 23 هزار واحد کارگری فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به حوزه کارگری و اشتغال شده است گفت: در 2 سال گذشته افزون بر 58 هزار اشتغال در استان بوشهر ایجاد شد که این تعداد شغل در سامانه رصد اشتغال کشور به ثبت رسیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در دولت سیزدهم را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در 2 سال گذشته 2 هزار و 300 میلیارد تومان تسهیلات و وام قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی در استان بوشهر پرداخت شده است.

کشاورزی نرخ بیکاری در استان بوشهر را 6.1 درصد اعلام و بیان کرد: میزان مشارکت اقتصادی در استان بوشهر به 41.8 درصد رسیده است که نشان از رونق این عرصه دارد.

وی رسیدگی به مطالبات کارگران را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: سال گذشته 8 هزار مورد رأی به شکایات کارگران در هیئت‌های حل اختلاف و هیئت‌های تشخیصی استان بوشهر صادر شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با تأکید بر توجه به اصلاح ساختار مشاغل سخت و زیان‌آور اضافه کرد: اکنون بخشی از مشاغل در استان بوشهر در این عرصه سردرگم هستند که نیاز به اصلاح ساختار مشاغل است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • فقدان امنیت شغلی؛ دغدغه اول جامعه کارگری
  • تحقق مطالبه کارگران شرکت کاغذپارس با حذف پیمانکار و افزایش مدت قرارداد کار
  • یک فعال کارگری : دولت رئیسی هم نه تنها مشکلی از مشکلات کارگران حل نکرد، بلکه روز به روز به مشکلات آنها اضافه کرد
  • دولت رئیسی روز به روز به مشکلات کارگران اضافه کرد
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان
  • ۹۶ هزار نفر عضو جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان‌غربی هستند
  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • نقش استان کرمان در تولید ناخالص ملی ارتقا یافته است
  • تقدیر از کارگران میبدی