Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-04@18:19:13 GMT

کلیه معابر غرب تهران باز و قابل تردد است

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۷۳۹۸۸

کلیه معابر غرب تهران باز و قابل تردد است


با تلاش شبانه روزی، آمادگی کامل نیروها و استفاده از تجهیزات و تکنولوژی برف روبی، کلیه معابر منطقه۵ باز و تردد در آن جریان دارد.

به گزارش امتداد نیوز، اسدی شهردار منطقه اعلام کرد: با وجود موقعیت کوهستانی و وضعیت جغرافیایی منطقه ۵، از چند ساعت قبل بارش ، با آماده باش کامل و به کار گیری کلیه نیروهای انسانی بااستفاده از ادوات و تکنولوژی، توانستیم با تلاش شبانه روزی ، شرایط را به راحتی ساماندهی و مدیریت کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی براساس این خبر تصریح کرد : تمام بزرگراه ها، معابر اصلی و خیابان های پرتردد منطقه ۵ باز و عبور ومرور در آنها جریان دارد. وی افزود : شهرداران نواحی هفت گانه با کلیه نیروهای ستادی و اجرایی در خدمت رسانی برای تسهیل عبور و مرور شهروندان همچنان در تلاش هستند .

اسدی در ادامه گفت : خوشبختانه مانور برف روبی آذر ماه آمادگی بالایی برای رویارویی با بارش برف سنگین در شهرداری منطقه ۵ مهیا کرد. نقاط حساس منطقه با هدف تسهیل تردد در معابر و بزرگراه های منطقه ۵ رصد شده و ازساعات اولیه بارش برف ، پرسنل ستادی و اجرایی،  مشغول خدمت رسانی به شهروندان هستند.

طبق این خبر شهردار منطقه به همراه معاونین نیز در مرکز کنترل ترافیک حضور یافته و همچنان مشغول رصد کلیه نقاط حساس ، بزرگراه ها و معابربوده و برای کنترل نقاط کور با استفاده از فضای مجازی با همکاران مستقر در این معابر ارتباط دارند.

اسدی افزود: این خدمات تا قطع کامل بارش ها و یخبندان و تردد عادی در معابر ادامه یافته وشهرداری منطقه ۵ برای رفاه حال ساکنین و عابرین ، به صورت شبانه روزی با تمام قوا حضور فعال دارد.

true برچسب ها : احمد اسدی بارش برف مناسب سازی معابر true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۳۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران از امشب سیلابی می‌شود

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: با احتمال وقوع سیلاب و رواناب رودخانه‌های مازندران مواجهیم و رانندگان جوانب احتیاط را رعایت کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران‌ اظهار داشت: امروز جمعه  آسمان استان صاف تا نیمه ابری است و از اواخر روز تا شنبه آسمان در اکثر مناطق کشور همراه با رگبار پراکنده باران است.

وی افزود: با استقرار سامانه بارشی در دامنه ها و ارتفاعات رگبار باران و رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت.

اسدی افزود:  با بارش باران، وزش باد نسبتاً شدید احتمال آسیب به سازه‌های کم مقاوم افزایش می‌یاید و لذا توصیه‌های ایمنی صادر شده است.

وی کاهش دما و جاری شدن روان‌آب را از اثرات سامانه عنوان کرد و یادآور شد: با بالا آمدن آب رودخانه‌ها امکان وقوع سیلاب‌های محلی و نقطه‌ای وجود دارد.

معاون هواشناسی مازندران اظهار کرد: ریزش،سنگ در مناطق کوهستانی، کاهش دید، اختلال در تردد محور‌های کوهستانی به ویژه جاده‌های کندوان و هراز را خواهیم داشت و مسافران توصیه‌های فنی در محورهای مواصلاتی را جدی بگیرند.

وی با تاکید بر  احتیاط در تردد محور‌های کوهستانی گفت: در گردنه‌ها جاده لغزنده است و لذا از اسکان لازم است خودداری شود.

اسدی خودداری از فعالیت‌های کوهنوردی را خواستار شد و بیان کرد: با مقاوم سازی پوشش خزانه برنج لازم است از وقوع خسارت احتمالی جلوگیری شود.

معاون هواشناسی به مسافران توصیه کرد در مدت تردد از اقامت و برپایی چادر در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌های استان خوددداری کنند و رانندگان هم هنگام تردد در جاده‌های استان و در محور‌های کوهستانی نکات ایمنی را رعایت کرده و با احتیاط کامل رانندگی کنند.

این کارشناس هواشناسی گفت: شنبه آسمان استان ابری همراه با رگبارهای پراکنده بوده و از اواخر روز سامانه بارشی از استان خارج می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در زابل
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • مازندران از امشب سیلابی می‌شود