Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین لطفی در نشست ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به اینکه یکی از نقشه های دشمنان کم رنگ کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد نا امیدی و دلسرد کردن مردم از نظام است افزود : دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: مفاسد اقتصادی مانند ربا ،حقوق های نجومی، اختلاس، رانت خواری و ویژه خواری مصداق منکر در جامعه هستند.
در نشست ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان سردار حسینی دبیر ستاد و سایر اعضا درباره موضوعاتی چون تمهیدات برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن ، اقدامات دستگاههای مختلف اجرایی برای برگزاری مناسب برنامه های ایام دهه مبارک فجر ، همچنین ویژه برنامه های صدا و سیمای مرکز ایلام در زمینه عفاف و حجاب و پوشش 96 درصدی دیجیتالی در استان سخن گفتند.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   دریافت فیلم

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت استان بوشهر با مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر ظهر امروز برگزار شد.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی، رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان بوشهر در این جلسه با اشاره به برنامه های فرهنگی و تبیینی در این دهه، اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی از جمله جشن های زیر سایه خورشید در سراسر استان برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: در این دهه باید تلاش کنیم سبک زندگی رضوی را برای مردم و اقشار مختلف تببین و تشریح کنیم و زندگی خودمان به نور رضوی منور کنیم.

حجت الاسلام جابر آزور دبیر ستاد و مهران خورده بین مقدم جانشین ستاد دهه کرامت استان بوشهر نیز توضیحاتی درباره برنامه های این دهه ارائه کردند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه 
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف
  • رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را صادر کرد
  • واکنش دبیر ستاد امر به معروف به فیلم‌های درگیری گشت ارشاد
  • «وعده صادق» حیرت جهانیان را برانگیخت/سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب
  • واکنش دبیر ستاد امر به معروف به فیلم‌های درگیری هنجارشکنان حجاب
  • دستاوردهای سپاه بر کسی پوشیده نیست
  • لزوم اجرایی شدن مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر بافق