Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-03@09:23:10 GMT

«ارثیه‌ی پدری» محمدرضا شاه روی آنتن تلویزیون

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۷۴۱۵۸

«ارثیه‌ی پدری» محمدرضا شاه روی آنتن تلویزیون

به گزارش جام نیوز، بیست و سومین قسمت از فصل دوم برنامه «به اضافه مستند»، با پخش و بررسی مستند «ارثیه‌ی پدری» ساخته مهدی نقویان بر روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.

 

در این قسمت و پس از پخش مستند، عباس سلیمی‌ نمین مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران و مهدی نقویان کارگردان مستند «ارثیه‌ پدری» مهمان برنامه خواهند بود و میزگردی با موضوع تاریخ سیاسی معاصر کشور، تاریخچه خاندان پهلوی و به ویژه محمدرضا شاه برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، محمد تقی فهیم و آرش خوشخو به نقد و بررسی فرمی این مستند خواهند پرداخت. این قسمت از برنامه «به اضافه مستند» ساعت 20 به روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.

 

مستند «ارثیه پدری» روایتی متفاوت از زندگی محمدرضا شاه پهلوی در گذر زمان است. داستان فیلم از تاجگذاری او در سال 1346 آغاز شده و تا زمان مرگ او در مصر در سال 1359 ادامه دارد. مستند در 15 سکانس روایت شده است که هر کدام از آن بیانگر اتفاقی مهم در زمان محمدرضا پهلوی است. هر سکانس از این فیلم به نام یکی از فیلم‌های زمان شاه نامگذاری شده است و عنوان آن متناسب با موضوع آن سکانس است. این موضوع به جذاب شدن این مستند آرشیوی کمک شایانی کرده است.

 

«ارثیه‌ی پدری» اولین بار در یازدهمین جشنواره سینما حقیقت رونمایی و اکران شد. پس از آن در جشنواره عمار حضور پیدا کرد. این مستند برای اولین بار در صدا و سیما از شبکه مستند و برنامه «به اضافه مستند» پخش خواهد شد.

 

برنامه به اضافه مستند با اجرای سید محمدعلی صدری‌نیا، تهیه کنندگی سید محمدحسین میری و کارگردانی محمدرضا رضاییان سه‌شنبه 10 بهمن ماه ساعت 20 از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد. بازپخش آن روزهای چهارشنبه 11 بهمن ماه ساعت 9 و جمعه 13 بهمن ماه ساعت 13:30 است.

 

افکار

115

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، پخش برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز از امروز در صدا و سیمای استان آغاز شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: مناظره‌های ضبط شده از این دو نامزد، هر روز ساعت ۶ صبح و ۲۲ از رادیوی خراسان جنوبی و ۸ صبح و ۱۹ از سیمای خاوران پخش می‌شود.

آینه دار افزود: روز چهارشنبه که آخرین روز تبلیغات نامزدهاست، برنامه مناظره‌ها ساعت ۶ صبح و ۱۳ از رادیو و ساعت ۸ صبح و ۱۵ از سیمای خاوران پخش می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۱۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۱۳‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش «چهل تیکه» و «استودیو هشت» به یاد مسعود اسکویی + تیزر
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۲‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۱‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات