Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@04:49:12 GMT

ترافیک سنگین در ورودی شمالی اصفهان

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۷۴۳۸۲

ترافیک سنگین در ورودی شمالی اصفهان

ورودی شهر از سه راه ملک شهر به سمت پل چمران با توجه به ساعت بازگشت سرویس کارکنان کارخانجات شهرک صنعتی مورچه‌خورت و امیرکبیر ترافیک سنگینی دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز- یکشنبه ساعت ۱۸-  تمام مسیرهای منتهی به میدان‌آزادی از جمله بلوار دانشگاه، خیابان سعادت آباد، خیابان هزارجریب و خیابان چهارباغ بالا در این دقایق شلوغ و تردد خودروها با سختی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، عملیات عمرانی مسیر شرق به غرب پل روگذر میدان ۲۵ آبان که از روز گذشته به منظور ترمیم درزهای انبساطی آغاز شده بود، هنوز به اتمام نرسیده و خودروها باید با احتیاط مسیر این پل را طی کنند.

 در خروجی میدان امام علی(ع) به سمت خیابان هاتف به خصوص در محدوده کوچه مشیر شاهد کندی ترددها هستیم، همچنین مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهیدخرازی ترافیک زیادی دارد که به رانندگان توصیه می‌شود هنگام رانندگی به خصوص در بزرگراه‌ها فاصله ایمنی را رعایت کنند.

قفل ترافیک در چهارراه هشت‌بهشت و خیابان هشت‌بهشت غربی به دلیل توقف دوبل خودروها که بیشتر برای مراجعه شهروندان به ساختمان پزشکان آمده‌اند، مشاهده می‌شود، خیابان بزرگمهر حدفاصل چهارراه هشت‌بهشت تا خیابان بلال نیز پرتردد است.

ورودی شهر از سه‌راه ملک شهر به سمت پل چمران با توجه به ساعت بازگشت سرویس کارکنان کارخانجات شهرک صنعتی مورچه‌خورت و امیرکبیر ترافیک سنگینی دارد.

مسیر شرق به غرب خیابان مطهری به سمت شمال پل ابوذر بسیار شلوغ است، اما خوشبختانه اتوبان‌های شهیدردانی‌پور، شهیدآقابابایی، شهیداردستانی و شهیدکشوری در این لحظات وضعیت خوبی دارند.

تردد خودروها در مسیر میدان قدس به سمت ابتدای خیابان مدرس و خیابان علامه‌مجلسی به سختی صورت می‌گیرد، این در حالی است که در خیابان آمادگاه مشکل خاصی دیده نمی‌شود.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۴۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک در محور هراز سنگین است

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای استان افزود: در حال حاضر تردد در محور هراز مسیر دوطرفه سنگین است.

وی اظهار کرد: تردد در دیگر محورهای استان شامل کندوان، سوادکوه، کیاسر و کناره به صورت عادی و روان جریان دارد و از نظر جوی نیز مداخله خاصی در استان مشاهده نمی‌شود.

کد خبر 6084979

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک
  • پلاک گذاری تاکسی های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک
  • تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی تا دو هفته آینده
  • بهترین مسیرهای پیاده‌روی تهران کدام‌اند؟
  • ترافیک سنگین و کندی حرکت در معابر و بزرگراه‌های مشهد
  • ترافیک صبحگاهی در کدام معابر سنگین بود؟