Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران؛ وی با اشاره به رضایتمندی اهالی این شهرستان از خدمات پست بانک افزود: این مهم وجه تمایز پست بانک با سایر بانک ها در راستای عدم حضور آنان در روستاها، مناطق مرزی و عشایری است که این نشان از رسالت معنوی این بانک می باشد.

همچنین یزدانی در این نشست گزارشی از دستاوردها و عملکرد استان و شعبه اردل، خدمات الکترونیک، سیاست های صندوق توسعه ملی و مستقل سازی باجه ها را تبیین و در پایان روند آماده سازی باجه ها برای اخذ مجوز از بانک مرکزی تشریح نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب حدود ۵۳ میلیارد ریالی تسهیلات دولتی برای مشاغل خانگی نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، کارشناس اشتغال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: تسهیلات اشتغال زایی مشاغل خانگی در قالب تبصره ۱۸ و تبصره ۱۶ قانون بودجه، به اهالی فرهنگ و هنر نیشابور پرداخت شد.

حوریه نعیمی افزود:  در غالب تسهیلات تبصره ۱۶، ۳۵ نفر به بانک‌های عامل معرفی شدند که ۳۰ نفر موفق به تشکیل پرونده و دریافت وام به مبلغ ۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شدند.

وی گفت: در غالب تبصره ۱۸ هم ۸ نفر از نیشابور و ۳ نفر از زبرخان و ۴ نفر از میان جلگه به بانک‌های عامل معرفی شدند و به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت کردند.

 کارشناس اشتغال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور افزود: این تسهیلات به هنرمندانی که در پی ایجاد و یا توسعه شغل هنری مورد نظر خود بوده و دارای مستندات قابل قبول باشند، تعلق می‌گیرد لذا هنرمندان برای اطلاع از لیست رشته‌هایی که شامل دریافت تسهیلات‌ می‌شوند، به سامانه مشاغل خانگی مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه آبی سریلانکا توسط ایران/توسعه صادرات فنی و مهندسی در دستورکار
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • عکس| مالک جدید پرسپولیس ابهاماتش را شفاف سازی کرد
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان
  • جذب حدود ۵۳ میلیارد ریالی تسهیلات دولتی برای مشاغل خانگی نیشابور