Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران؛ وی با اشاره به رضایتمندی اهالی این شهرستان از خدمات پست بانک افزود: این مهم وجه تمایز پست بانک با سایر بانک ها در راستای عدم حضور آنان در روستاها، مناطق مرزی و عشایری است که این نشان از رسالت معنوی این بانک می باشد.

همچنین یزدانی در این نشست گزارشی از دستاوردها و عملکرد استان و شعبه اردل، خدمات الکترونیک، سیاست های صندوق توسعه ملی و مستقل سازی باجه ها را تبیین و در پایان روند آماده سازی باجه ها برای اخذ مجوز از بانک مرکزی تشریح نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه نهضت ملی مسکن دربخش حمایتی در اشتغال زنجان موثر است

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد کردلو با بیان اینکه سهم استان زنجان از طرح نهضت ملی مسکن برای چهار سال ساخت ۶۸ هزار واحد مسکونی است،گفت: برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است.

وی اظهار کرد: ۲۰ هزار واحد مسکونی نیز در بخش مسکن روستایی در استان ساخته خواهد شد و متولی ساخت این تعداد واحد مسکونی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان است.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازافرینی راه و شهرسازی استان زنجان،بیان داشت: از ۲۷ هزار واحد مسکونی حمایتی نزدیک به ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان در دو سال اول دولت سیزدهم تخصیص پروژه شده‌ است و مابقی بیش از هفت هزار واحد هم در مرحله تامین زمین و تخصیص پروژه است.

وی،با تاکید بر اینکه اجرای پروژه نهضت ملی مسکن دربخش حمایتی در اشتغال استان بسیار موثراست،ابراز کرد: بیش از ۱۰ هزار نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم از عوامل اجرایی و دفتری سازندگان،کارگزاری(دستگاه نظارت )و مهندسین مشاور(طراح و ناظر) در پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان مشغول به کار هستند.

کردلو ،با اشاره به اینکه تعداد ۵ هزار نفر به صورت مستقیم اشتغال دارند،تاکید کرد: از این تعداد دو هزار و ۲۰۰ نفر در شرق زنجان و سه هزار نفر در مرکز و غرب زنجان اشتعال دارند و این تعداد اشتغال تنها در بخش حمایتی مسکن می باشد و اشتغالزایی در حوزه ساخت و ساز خودمالکی و بافت فرسوده نیز مازاد بر این امار است که پیش بینی می شود حدود 5 هزار نفر نیز در این بخش فعالیت دارند.

کد خبر 6056780

دیگر خبرها

  • نهمین جلسه شورای پژوهش پست بانک ایران، با حضور مدیرعامل برگزار شد
  • 12 رخداد هفته به روایت اکونومیست/ هواوی، آیفون را در چین پشت سر گذاشت
  • ضرورت مناسب‌سازی محیط اشتغال معلولان
  • بانک‌ها به تعطیلات رفتند؟
  • مناسب‌سازی محیط و اشتغال معلولان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • اعطای بیش از ۶ میلیارد تومان وام مشاغل خانگی در شبستر
  • اجرای پروژه نهضت ملی مسکن دربخش حمایتی در اشتغال زنجان موثر است
  • ساعات کاری شعب پست بانک ایران و سامانه های چکاوک، ساتنا و پایا در ایام نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • اجرای ۱۶ طرح سرمایه‌گذاری در گیلان
  • خبر خوش محمد درویش: ترسالی فراگیر در پیش است؟