Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بوشهر-ايرنا- از سري رقابتهاي هفته بيست و يک ليگ دسته يک فوتبال کشور ايرانجوان بوشهر چهارمين شکست متوالي خود برابر ماشين سازي تبريز را تجربه کرد.

به گزارش ايرنا، در اين ديدار که بعد از ظهر يکشنبه در استاديوم شهيد بهشتي بوشهر برگزار شد تيم ايرانجوان بوشهر نتيجه را 2 بر صفر به حريف تبريزي خود واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعيد مهري و حسين قره داغي گل هاي تيم ماشين سازي تبريز را به ثمر رساندند.
قضاوت اين بازي را عليرضا حيدرپناه به همراه کمک هاي خود فرهاد مروجي، حامد صفايي و محمد رضا تارخ برعهده داشت.
تيم ايرانجوان بوشهر با اين شکست و 18 امتياز در رده شانزدهم باقي ماند و تيم ماشين سازي تبريز نيز با 23 امتياز در رده پانزدهم قرار گرفت.
تيم ايرانجوان بوشهر در هفته بيست و دوم بازي هاي ليگ دسته يک کشور به مصاف صباي قم مي رود و تيم ماشين سازي تبريز نيز با راه آهن تهران ديدار مي کند.
7212/6047 /1596**خبرنگار: عبدالصمد شهرياري* انتشاردهنده: موناعيدان
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۴۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال

تراکتور در حالی باید از استقلال در خانه خودش پذیرایی کند که نتیجه این بازی در تعیین سرنوشت تمام تیم‌های بالای جدولی فوق‌العاده مهم است.

استقلال برای تداوم صدرنشینی خود می‌رود تا در تبریز پیروز شود و خود تراکتوری‌ها نیز جهت حفظ امیدشان برای کسب سهمیه قطعا با تمام وجود در زمین حاضر خواهند شد. به این موارد باید وضعیت پرسپولیس را هم اضافه کرد که چشم به تبریز می‌دوزد تا ببیند استقلال امتیاز از دست می‌دهد یا نه!

قرمزپوشان آذری که در روزهای گذشته دچار بحران شده و حتی کار به تقابل گروهی از تماشاگران این تیم با بازیکنان و شعار دادن علیه کادر مدیریتی در فرودگاه تبریز نیز کشیده شد، حالا حمید مطهری را به عنوان مربی موقت بالای سر خودشان می‌بینند و قرار شده یحیی گل‌محمدی به محض حل مشکلاتش به جمع این تیم اضافه شود.

از شامگاه پنج‌شنبه این بحث به طور جدی در محافل فوتبال تبریز مطرح شده که یحیی مطالعات خود روی تراکتور و استقلال را آغاز کرده است و اگرچه به صورت رسمی حرفی نمی‌زند اما به احتمال فراوان ترکیب تراکتوری‌ها برای جدال روز چهارشنبه با استقلال پس از مشورت با گل‌محمدی انتخاب خواهد شد. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، قطعا در خلال بازی هم سرمربی سابق پرسپولیس نکات تاکتیکی مورد نظر خودش را به گوش کادر فنی تراکتور می‌رساند.

طبق برنامه قرار شده هر وقت گل‌محمدی کارت سرمربی‌گری خودش را دریافت کند، حمید مطهری تحت عنوان دستیار اول کنار او روی نیمکت تراکتور بنشیند.

  منبع:خبرورزشی   

دیگر خبرها

  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • برگزاری دومین کنگره بین‌المللی سالمندی سالم در تبریز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست