Web Analytics Made Easy - Statcounter

آستارا- مسئولان شهرستان آستارا از پاسگاه برفگیر و کوهستانی «ونه بین» واقع در مرز جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در گردنه حیران بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان شهرستان آستارا  بعدازظهر یکشنبه درجریان بازدید از محور ارتباطی و پرتردد آستارا به اردبیل درگردنه کوهستانی حیران، از پاسگاه مرزی و برفگیر «ونه بین» در مرز جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان بازدید و از زحمات مرزبانان که با وجود بارش برف و برودت هوا در این نقطه مرزی از کشور خدمت می کنند، قدردانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده هنگ مرزی آستارا در این بازدید که با حضور فرماندار، رئیس جمعیت هلال احمر، فرمانده نیروی انتظامی، خبرنگاران خبرگزاری ها، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و بخشدار مرکزی آستارا، انجام شد، اظهار کرد: هدف از این بازدید بررسی وضعیت پاسگاه های کوهستانی منطقه وتشکر از زحمات مرزبانان وطن است که شبانه روز برای برقراری امنیت در مرزهای کشور تلاش می کنند.

سرهنگ نوذر مرادی با بیان اینکه امنیت و آرامش کشور را مدیون تلاش و ایثارگری رزمندگان مرزبانی هستیم که در تمام فصول سال و حتی در سخت ترین شرایط  در سراسر میهن اسلامی، حافظ و نگهبان مرزهای کشور هستند، گفت: در منطقه مرزی و کوهستانی حیران آستارا با وجود بارش شدید برف و برودت هوا و یخبندان، مرزبانان وطن با چشمان همیشه بیدار از مرزها صیانت می کنند.

وی تصریح کرد: پاسداری از مرزها در برف و سرما و عشق به وطن سختی نمی شناسد و مرزبانان هوشیار هنگ مرزی آستارا با آمادگی کامل برای دفاع از مناطق مرزی در برف و سرمای زیر صفر درجه خدمت کرده و در راستای برقراری امنیت پایدار در مرزهای ملی از هیچ سختی نمی هراسند.

مرادی آمادگی و توان رزمی مرزبانان درحفظ و کنترل مرزهای کشور را یادآور شد و افزود: برای کنترل و تامین امنیت مرزی، مرزبانان کشور به خصوص در استان گیلان زحمات زیادی می کشند و در سایه تلاش آنها، مرزهای کشورمان در شمال گیلان جزء سرحدات امن محسوب می شود.  

عکس /مهدی حسین نژادی

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان از رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی از این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، غلامحسین تیموری، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 84 هزار و 539 تن محصولات کشاورزی با نظارت هفت مرکز قرنطینه گیاهی مستقر در مرزهای رسمی استان سیستان و بلوچستان شامل مرز میلک، پیشین، میرجاوه، گمشاد، چابهار، ریمدان، زاهدان مبادله شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد رشد داشته است.

وی گفت: از مجموع مبادلات مرزی محصولات بخش کشاورزی، واردات 39 هزار و 225 تن کالاهای شامل برنج، موز و  کنجد و بیش‌ از 44 هزار و 198 تن صادرات محصولات کشاورزی عمدتاً شامل انواع خرما، گوجه فرنگی، هندوانه و سیب درختی  و سایر خشکبار است.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان کل ترانزیت محصولات کشاورزی در  یک ماه اول سال که از مرزهای رسمی انجام شده را 1116 تن اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی از سیستان و بلوچستان
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • مذاکرات ایران و کویت برای تضمین امنیت مرزهای دریایی
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است