Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - خبرنگار العالم در يمن گزارش داد کاخ رياستي المعاشيق در عدن توسط نيروهاي مورد حمايت امارات محاصره شده است.
خبرنگار العالم در يمن گزارش داد؛ نيروهاي مورد حمايت امارات در يمن با محافظان کاخ المعاشيق وابسته به عبدربه منصور هادي درگير شدند.
وي در خبري فوري به شبکه العالم اطلاع داد؛ نيروهاي کمربند امنيتي که از حمايت امارات برخوردارند، کاخ رياستي المعاشيق در عدن را محاصره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبرنگار العالم اعلام کرد که درگيري ها در خيابان هاي عدن به شدت ادامه دارد و فرودگاه اين شهر بسته شده است زيرا درگيري ها به نزديکي فرودگاه کشيده شده است .
اين موضوع در حالي است که ساعتي پيش منصور هادي رئيس‎جمهور مستعفي يمن خواستار آتش بس فوري بين عناصر طرفدار امارات و عربستان در عدن شد.
آخرين آمار از کشته شدگان در درگيري ميان مزدوران امارات و عربستان در شهر عدن 12 نفر است، در اين درگيري ها 23 تن ديگر زخمي شدند.
گفتني است؛ هر کدام از کشورهايي عربستان و امارات در يمن به دنبال حذف ديگري است، آن هم به رغم اينکه طرفين توافق کردند در جنگ عليه ارتش يمن که کنترل تمام استان هاي شمالي را در دست دارد متحد بوده و نفوذ در يمن را به اشتراک گذارند، به طوري که عربستان سعودي به دنبال سيطره بر شمال يمن تا صنعا بوده است و امارات متحده عربي از ستيزه جويان وابسته به ائتلاف در استان‌هاي جنوبي حمايت مي‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۴۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد

تابناک _ فهرست نهایی کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

کاندیداهای مورد حمایت «جبهه انقلاب» مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

 

 

پیش از این نیز فهرست کاندیداهای این تشکل سیاسی اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • نبرد سنگین نیروهای فلسطینی با متجاوزان در شهر رفح
  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!
  • درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند
  • مناظره انتخاباتی در خرم آباد به درگیری طرفداران نامزدها انجامید
  • سودان: امارات بیش از ۴۰۰ محموله سلاح و مهمات برای نیروهای واکنش سریع فرستاده است