Web Analytics Made Easy - Statcounter

نهاوند- ایرنا- پیکر مطهر شهید احمد شوهانی که روز گذشته در درگیری با گروهک داعش در منطقه مرزی ازگله استان کرمانشاه به شهادت رسید، عصر امروز (یکشنبه) در میان استقبال پرشور مسئولان و مردم وارد نهاوند شد.

به گزارش ایرنا، آیین استقبال این شهید از میدان 15 خرداد آغاز و با استقبال مردم پس از عبور از خیابان های شهر، به محل سپاه ناحیه نهاوند انتقال داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی خزایی رئیس بنیاد شهید شهرستان نهاوند در گفت و گو با خبرنگار اظهار کرد: به منظور حفظ کرامت شهدا برنامه ریزی های لازم برای استقبال و تشییع پیکر پاک این شهید به عمل آمده است و امشب بعد از نماز مغرب و عشا آیین وداع با پیکر این شهید والا مقام در حسینیه شهید حیدری برگزار می شود.
وی افزود: مراسم تشییع شهید احمد شوهانی فردا ساعت 9 صبح از درب سپاه این شهرستان برگزار و تا میدان امام خمینی (ره) ادامه می یابد که پس از نماز، پیکر شهید به زادگاهش شهر برزول منتقل و در آنجا به خاک سپرده می شود.
خزایی افزود: همچنین مراسم گرامیداشت یاد و خاطره این شهید روز دوشنبه بعد ازظهر از ساعت 14 در حسینیه شهر برزول با حضور مسئولان و مردم شهرستان برگزار می شود.
سرگرد پاسدار شهید احمد شوهانی از نیروهای گردان تکاور تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان و از مدافعان حرم آل الله روز شنبه 7 بهمن ماه در درگیری با داعش و در حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در منطقه مرزی ازگله به شهادت رسید.
این شهید والا مقام سابقه چهار بار حضور در سوریه برای مبارزه با داعش و دفاع از حرم آل الله را داشته و به تازگی مسئولیت محور نیروها در منطقه مرزی ازگله را عهده دار بود.
شهرستان نهاوند در دوران دفاع مقدس 854 شهید والامقام را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
7525/2090
خبرنگار: وحید سیفی**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۴۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند

توکل آبشناس اظهار داشت: بر اساس قانون دو مورد از ساخت و ساز‌های غیرمجاز به مساحت تقریبی ۳۰ مترمربع بنا، ۹۰ متر دیوارکشی به طول و ۲۰ مترمربع محوطه‌سازی در اراضی باغی روستای کوهانی شهرستان نهاوند قلع و قمع شدند.

وی گفت: مالکان این اراضی بدون اخذ مجوز از مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز کرده بودند که در قالب قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها مطابق با تبصره ۲ ماده ۱۰ و حکم ماده ۳ تخریب شدند.

مدیر جهاد کشاورزی نهاوند افزود: بر اساس این اقدام قانونی در اراضی کشاورزی، حدود ۸ هزار مترمربع از اراضی مرغوب به ارزش حدود ۱۲ میلیارد تومان آزاد شد.

وی افزود: این عملیات با دستور مقام قضایی و با حضور نماینده دادستان و همکاری شهرداری، نیروی انتظامی و همکاران مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود 
  • استقبال وزارت صنعت امارات از توسعه همکاری‌ فناوری با ایران
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • لحظه انتقال جسد جوان غرق شده در میان آب‌های خروشان در ارومیه
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند