Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: هم‌زمان با افتتاح پروژه گازرسانی به ۸۹ روستای استان در دهه فجر میزان بهره‌مندی خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی به ۹۳ درصد افزایش می‌یابد. ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سید رضا توحیدی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه هم‌زمان با دهه مبارک فجر پروژه گازرسانی به 89 روستای آذربایجان شرقی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، اظهار کرد: با افتتاح پروژه‌های گازرسانی در 89 روستای استان و با صرف اعتبار 276 میلیارد ریال حدود 4 هزار و 613 خانوار روستایی از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 121 روستای آذربایجان شرقی هم‌زمان با دهه فجر خبر داد و افزود: برای آغاز این پروژه‌ها 341 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته‌شده که با اتمام آن 5 هزار و 687 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

وی ادامه داد: ساختمان اداری و پست امدادی اداره گاز شهرستان خداآفرین و مانیتورینگ 25 ایستگاه CGS با ظرفیت 20 درصد گاز ورودی که برای تکمیل این پروژه‌ها 30 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده از دیگر پروژه‌های قابل‌افتتاح در ایام‌الله دهه فجر در آذربایجان شرقی خواهد بود.

توحیدی بابیان اینکه شرکت گاز آذربایجان شرقی در جهت کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نیز نقشی دارد که ایفاء می‌کند، گفت: در این راستا سعی کرده‌ایم تا به واحدهای صنعتی و تولیدی که پیش از این از نعمت گاز بی‌بهره بوده‌اند با نزدیک رسانی و گازرسانی حداقل نقشی در تحقق اقتصادی مقاومتی و رونق تولید انجام دهیم که برای آغاز عملیات اجرایی 90 میلیارد ریال اعتبار اولیه در نظر گرفته‌ایم.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی در پایان با تأکید بر اینکه با افتتاح پروژه‌های گازرسانی به روستاها مجموع روستاهای برخوردار از نعمت گاز به یک هزار و 900 روستا می‌رسد، خاطرنشان کرد: هم‌زمان با افتتاح پروژه گازرسانی به 89 روستای استان میزان بهره‌مندی خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی به 93 درصد افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

R7887/P1377/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۵۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند

 کرم گودرزی در حاشیه جلسه با کارشناسان شرکت گاز لرستان اظهار کرد: از زمان شروع دولت سیزدهم، با اجرای بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع گاز، گازرسانی به ۲ شهر، ۴۳۰ روستا و بیش از ۱۴۳۴ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی، اجرای ۲۵۰۰۰ علمک و اشتراک پذیری ۵۳۵۰۰ مشترک و اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ضریب نفوذ گازرسانی شهری به ۹۹/۹ درصد و ضریب نفوذ روستایی با برخورداری ۲۳۳۱ روستا به ۹۸/۵ درصد (حدود ۱۲درصد بالاتر از متوسط کشوری) رسیده است.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان بیان داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده در سال جاری کلیه شهر‌ها و روستا‌های واجد شرایط استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
گودرزی تصریح کرد: عملکرد فوق الذکر باعث گردیده که این شرکت همواره در شاخص‌های ملی و استانی به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر معرفی گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی