Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد منتظر حجت مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان از تدارک گسترده واحد های صدا ، سیما و خبر مرکز سمنان برای ایام الله دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

وی از تهیه و پخش 10 برنامه 60 دقیقه ای با عنوان "صدای انقلاب" با حضور در جمع مردم و مسئولان شهرستان های مختلف استان ، تهیه و پخش 12 قسمت ویژه برنامه شبانه "بهاران خجسته باد" متناسب با ایام دهه فجر ، انعکاس برنامه ها و جشن های دهه فجر در سراسر استان در برنامه " در شهر" ، تجلیل و تکریم از خانواده محترم شهدا در برنامه خانواده "زیر یک سقف" و اختصاص 4 برنامه شبانه " شب چراغ" به موضوع دهه فجر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتظر حجت پخش گزیده هایی از کلام امام خمینی (ره) با عنوان "کلام امام" ، انعکاس فعالیت های مساجد و پایگاه های بسیج و مساجدی که در ایام انقلاب فعال بودند در برنامه "گنج بی انتها" ، نمایش تصاویر ارسالی از طرف بینندگان با موضوع جش های دهه فجر با عنوان " مردمک" ، فراخوان عکس هایی از زمان انقلاب و نمایش آنها در قالب "مسابقه عکس" ، مسابقه نقاشی در 10 برنامه کودک و نوجوان با عنوان" شادی خانه" ، نگاهی به پیشرفت ها و توسعه کلان استان پس از انقلاب در 2 قسمت از برنامه " همگام با توسعه" را نیز از برنامه های سیمای سمنان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی دانست.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان حضور برگزار کنندگان جشنهای انقلاب در 6 برنامه زنده "یه صبح تازه" ، حضور مسئولین استان در 2 برنامه "پرسمان" ، پخش سخنرانی مسئولان در جشن های دهه فجر و ویژه برنامه زنده صبح روز 22 بهمن از ساعت 7:30 الی 14 با انعکاس حضور مردم استان، همچنین پخش برنامه های تامینی شامل : فیلم ها و سریال هایی با موضوع انقلاب ، مستند های انقلاب و سرود ها و کلیپ های دوران انقلاب زیر نویس و میان برنامه های مختلف را نیز از برنامه های سیمای سمنان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی دانست.

منتظر حجت با اشاره به برنامه های صدای مرکز سمنان در دهه فجر گفت : تهیه 8 قسمت ویژه برنامه "صدای انقلاب " با حضور در جمع مردم شهرستانهای مختلف استان در ایام دهه فجر، اطلاع رسانی در خصوص افتتاح طرح ها و پروژه های قابل افتتاح استان و گفتگو با فرمانداران و اطلاع رسانی دیدار استاندار از نقاط مختلف استان در برنامه صبح گاهی "صبح بخیر قومس" ، انعکاس عملکرد دستگاه های منتخب استان که دارای بیشترین برنامه و افتتاح پروژه هستند در برنامه "بی واسطه" ، گزیده ای از کلام امام خمینی (ره) با نام" شمیم ولایت" ، ویژه برنامه زنده روز 22 بهمن و انعکاس حضور مردم استان در راهپیمایی این روز را از برنامه های صدای مرکز سمنان مناسبت دهه فجر دانست.


وی تهیه و پخش ویژه برنامه های کودک ، نوجوان و خرد سال با موضوع مرتبط با دهه فجر ، پخش" مستند انقلاب" از شبکه استانی و شبکه های سراسری ، انعکاس پیام مسئولین و اطلاع رسانی از برنامه های ایام این دهه در" پیام روز" ، پخش 8 قسمت مستند با نام "میدان انقلاب" ، معرفی شهدای انقلاب اسلامی در برنامه" دقایقی باران" و پخش 10 قسمت نمایش رادیویی با موضوع انقلاب، معرفی فیلم های سینمایی با موضوع انقلاب در برنامه ای با نام" انقلاب بر پرده نقره ای"، تهیه مسابقه " دو در بیست"، با موضوع انقلاب اسلامی و سرود های انقلابی را نیز از دیگر برنامه های صدای مرکز سمنان مناسبت دهه فجر دانست.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان افزود: اهم برنامه های معاونت خبر مرکز سمنان نیز اطلاع رسانی در خصوص برنامه های دهه مبارکه فجر در بخش های مختلف خبری است که از ابتدای دی ماه شروع شده است .

وی ده گزارش از دستاورد های نظام در بخش های مختلف فرهنگی، علمی،اقتصادی، اجتماعی و...در مجموعه های خبری ، تهیه و پخش 5 مستند خبری با موضوع صنعت استان، آمار بالای باسوادی استان در سطح کشور ، معرفی استان سمنان به عنوان استان دانشگاهی کشور، خدمت به مهاجران افغان، دستاوردهای بهداشت و درمان و تهیه و پخش 10 بسته خبری با موضوع پوشش خبری رویدادها ، افتتاح طرح ها ، دیدارها و سفر مسئولان به مناطق مختلف استان وانعکاس ویژه راهپیمایی مردم استان در روز 22 بهمن را نیز از دیگر برنامه های واحد خبر مرکز سمنان دانست.

انتهای پیام / ه

جزئیات ویژه برنامه های دهه فجر از صدا و سیمای مرکز سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۵۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری وضعیت ساخت پل ورودی آرادان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • پیگیری وضعیت ساخت پل ورودی آرادان
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای استان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی سوم اردیبهشت
  • اصفهان به رنگ نجوم
  • ورزشی‌های دوم اردیبهشت ماه در استان سمنان