Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@10:22:33 GMT

تساوی شهرداری ماهشهر در بازی خانگی

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۷۵۳۶۴

تساوی شهرداری ماهشهر در بازی خانگی

تیم شهرداری ماهشهر در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال مقابل حریفش به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت داد. ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر ماهشهر، در هفته بیست و یکم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‎های کشور جام آزادگان تیم شهرداری ماهشهر میزبان مس رفسنجان بود.

در این بازی که امروز یکشنبه 8 بهمن ماه در استادیوم شهداء بندر ماهشهر برگزار شد حسن اکرمی با کمک علی‌اکبر نوری و محمدرضا فتحی قضاوت آن را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا مرزبان سرمربی شهرداری ماهشهر در این بازی وحید مهدی‌خانی، کمال‌الدین نیک‌خوی، میلاد شیخ‌سلیمانی، خیرالله ویسی، رضا مرادی، رضا حقیقی، مصطفی ماهی، رضا جباری، مهدی عبدی، حسین مالکی و محمدحسین مهرآزما را به میدان فرستاد.

همچنین از سوی علی سامره سرمربی تیم مس رفسنجان نیز سعید ابراهیم‌پور، سید کاظم حیات‌منش، سجاد حیدری، جواد مولایی، علی‌اکبر حیدری‌نیا، امیرحسین عسکری، محمدحسین کریم‌زاده، محسن ورزکار، عباس کاظمیان، محمود تیغ‌نورد و بهرام رشید فرخی به میدان رفتند.

در این بازی 2 گل از خط دروازه‌ها عبور کرد که سهم هر کدام از تیم‌های شهرداری ماهشهر و مس رفسنجان یک گل بود.

نخستین گل در دقیقه 29 بازی توسط خیرالله ویسی برای شهرداری ماهشهر به ثمر رسید که نیمه نخست این دیدار با همین گل به پایان رسید و شاگردان مرزبان با پیروزی یک نیمه‌ای به رختکن رفتند.

اما در دقایق پایانی بازی یعنی در دقیقه 85 حسین شنانی گل تساوی را برای تیمش زد تا مس کرمان از شکست بازی خارج از خانه بگریزد و این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد.

با تساوی در این مسابقه، شهرداری ماهشهر 26 امتیازی و مس رفسنجان 30 امتیازی شدند.

انتهای پیام/ش

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پیکان یک بازی مهم را مقابل مس رفسنجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پشت سر گذاشت. دیداری که باعث شد بازیکنان جوان این باشگاه دیده شوند و راه خود به سمت آینده را باز کنند.

این تیم برای بازی در جام حذفی مجبور شد به رفسنجان سفر کند و بامداد روز جمعه به تهران برسد. عصر جمعه، ریکاوری خودروسازان انجام شد و از امروز، تمرینات عادی دنبال می‌شود اما رضا عنایتی با یک چالش جدی مواجه شده است.

او باید تیمش را روز دوشنبه به دومین بازی خارج از خانه پیاپی اعزام کند. این بار، شمس آذر حریف پیکان در لیگ برتر است. یک بازی سخت دیگر. نکته مهم ماجرا، زمان برگزاری این بازی است. عنایتی و شاگردانش مجبورند یک روز زودتر از سایر تیم‌ها در قزوین به میدان بروند آن هم در حالی که مقابل مس رفسنجان، بازی به 120 دقیقه و ضربات پنالتی کشیده شد و سپس یک سفر نسبتا طولانی پیش آمد.

این مسائل سبب خستگی بازیکنان و حساسیت در تقسیم انرژی، مدل تمرینات تاکتیکی و سرعت عمل در آنالیز شمس آذر شده و چالش بزرگی برای عنایتی به وجود آورده است.

هفته گذشته از سوی باشگاه پیکان، در خواست تغییر زمان بازی به مدیران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارسال شد اما زمان این دیدار ثابت ماند تا مشکل خودروسازان افزایش یابد.

دیگر خبرها

  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • ۱۰۴۰ دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • ببینید | خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)