Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان-معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: با توجه به بارش برف و افت شدید دما ادارات استان زنجان فردا دوشنبه فعالیت خود را از ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهند کرد.

مهران سلطانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه همه مدارس استان زنجان در نوبت صبح فردا(دوشنبه) تعطیل است، افزود: با توجه به افت شدید دما، ادارات و دستگاه های دولتی بجز دستگاه های خدمات رسان فعالیت خود را از ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز کرد: در حال حاضر همه دستگاه های امدادی و خدمات رسان استان زنجان در حال ارائه خدمات به همشهریان و هموطنان هستند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۶۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مراکز ملکی و غیر ملکی

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر عباس جراحی علمداری گفت: خدمات مجموعه کارکنان و پزشکان شاغل در آزمایشگاه‌های استان زنجان بسیار گرانقدر و ارزشمند است چرا که نقش بسیار مهمی در سلامت آحاد جامعه به ویژه بیماران دارد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان زنجان گفت: بیمه‌شدگان تحت پوشش تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۳۹۴ هزار ۶۴۸ بار برای دریافت خدمات آزمایشگاهی به مراکز طرف قرارداد مراجعه کرده‌اند که سهم سازمان تأمین اجتماعی برای پوشش هزینه‌ها بیش از ۳۵۶ میلیارد ریال بوده است که نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد رشد مراجعه و بیش از ۷۲ درصد رشد هزینه داشته است.

جراحی با تاکید بر اهمیت دقت در نتایج آزمایش‌ها در بهبود روند بیماران گفت: در مراکز درمانی تأمین اجتماعی نیز مثل آزمایشگاه‌های مراکز طرف قراداد روند خدمت پایش و دقت درخدمات آزمایشگاهی به طور مستمر رصد می‌شود چرا که این نکته حساسیت بسیار بالایی در خدمات تشخیصی در آزمایشگاه‌ها دارد.

وی بیان کرد: در مراکز ملکی تأمین اجتماعی استان زنجان در سال گذشته بیش از ۱۱۲ هزار بار مراجعه خدمات آزمایشگاهی ارائه شده است که نسبت به سال گذشته ۸ درصد رشد مراجعه، شاهد هستیم.

کد خبر 6079760

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مراکز ملکی و غیر ملکی
  • حل اختلافات قبل از ارجاع به دیوان عدالت اداری ضروری است
  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • برخورد قاطع با کارکنان بدحجاب دستگاه‌های دولتی/ استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی ممنوع است
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها قطعی شد؟
  • تعطیلی فعالیت‌های آموزشی و منع تجمع در اسرائیل تا دوشنبه تمدید شد
  • رعایت حجاب از ادارات استان سمنان آغاز شود
  • جذب سه هزار و ۵۰۰ نیرو در ادارات یزد
  • آماده باش نیرو‌های خدمات شهری مشهد تا دوشنبه ۲۷ فروردین
  • جزئیات جدید از زمان آغاز ساعات کار ادارات