Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستگیری فردی که با انجام اقدامات خرابکارانه امنیت و آسایش شهروندان بهارستانی را سلب کرده بود و همچنین دستگیری فردی که با شگرد تبلیغات در فضای مجازی کلاهبرداری می‌کرد از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی 24 ساعت اخیر بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره اطلاع رسانی فرمانده انتظامی استان اصفهان، فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری فردی که با انجام اقدامات خرابکارنه موجب سلب آسایش و احساس امنیت شهروندان در منطقه بهارستان اصفهان شده بود خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسن یاردوستی گفت: به دنبال چندین مورد اقدامات خرابکارنه مانند تخریب و آتش سوزی اماکن عمومی و بنرهای سطح شهر ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 22 بهارستان اصفهان قرار گرفت .

وی افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات تخصصی موفق شدند عامل این اقدامات را شناسایی و هنگامی که قصد آتش زدن یک دستگاه اتوبوس شهری را داشت دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اضافه کرد: پس از هماهنگی قضائی از مخفیگاه متهم بازرسی شد که تعدادی مواد اشتعال زا کشف شد.

سرهنگ یاردوستی با اشاره به اینکه فرد دستگیر شده به تخریب و آتش سوزی اماکن عمومی در منطقه بهارستان اصفهان اعتراف کرد افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و این فرد جهت انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد .

کلاهبرداری با شگرد تبلیغات در فضای مجازی

فردی که با شگرد انجام تبلیغات در کانال شخصی خود در یکی از نرم افزارهای شبکه های مجازی مبلغ 50 میلیون ریال از شهروند اصفهانی کلاهبرداری کرده بود توسط ماموران پلیس فتای استان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی، رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت : در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با دریافت مبلغ 50 میلیون ریال از او در قبال انجام تبلیغات کاری برای او در یکی از شبکه های مجازی دیگر جوابگوی تلفن و پیام های او نمی باشد بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام مسئول عنوان کرد: شاکی در شکایت خود اظهار داشت با مشاهده یکی از کانال های پربازدید تصمیم گرفتم چند روز تبلیغات خود را در آن کانال قرار دهم لذا با مدیر کانال ارتباط برقرار کرده و درخواست درج تبلیغات خود را در کانالش کردم و مدیر آن کانال با نیرنگ و فریب مبلغ 50 میلیون ریال از بنده دریافت کرد که پس از مدتی نه تنها تبلیغ را درج نکرد بلکه دیگر جوابگوی تلفن و پیام های ارسالی برای او نبود.

سرهنگ مرتضوی افزود: با انجام اقدامات تخصصی در فضای مجازی متهم در خارج از استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

کشف بیش از 1000 نخ سیگار قاچاق در نجف آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف تعداد یک هزار و 375 نخ سیگار خارجی قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد .

سرهنگ محمد رضا خدادوست گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه یک واحد صنفی اقدام به فروش مواد دخانی قاچاق می کند بررسی موضوع در دستورکار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان نجف آباد قرار گرفت .

وی افزود:پس از هماهنگی با مقام قضائی از محل بازرسی شد که تعداد یک هزار و 375 نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد .

این مقام انتظامی بیان داشت : در این رابطه یک نفر شناسایی و پس از تشکیل پرونده جهت انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

هوشیاری گشت انتظامی دست سارق منزل را رو کرد

فرمانده انتظامی شهرستان تیران وکرون ازدستگری یک سارق حرفه ای منزل و کشف بیش از 8 میلیون ریال وجه نقد سرقتی خبر داد.

سرهنگ علی صادقی اظهار کرد: ماموران گشت انتظامی شهرستان تیران و کرون حین گشت زنی در منطقه استحفاظی به فردی که در حال پرسه زنی بود مشکوک و جهت بررسی دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: فرد مذکور به دستور ایست ماموران توجهی نکرد و اقدام به فرار کرد که در عملیات ضربتی ماموران دستگیر شد .

این مقام انتظامی افزود: این فرد در بازجوئی های پلیس به سرقت از چندین منزل در شهرستان تیران و کرون اعتراف و مبلغ هشت میلیون و 900 هزار ریال وجه نقد سرقتی از او کشف شد .

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۶۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند

سرهنگ مجتبی جمالی فرمانده انتظامی ساوه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر حضور ۲ فرد ناشناس، در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان ساوه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از کسب اطمینان از صحت موضوع اعلامی و حضور این افراد به منظور حفاری و کشف اشیاء عتیقه، ماموران ۲ نفر را حین حفاری مشاهده و دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به یگان انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه از این متهمان یک دستگاه گنج یاب و مقادیری اشیاء تاریخی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد خاطرنشان کرد: این افراد با مشاهده مستندات و مدارک پلیسی در بازجویی‌های تخصصی ماموران انتظامی ساوه، به ناچار لب به اعتراف گشوده و بیان داشتند که قصد حفاری و کشف اشیاء گران قیمت باستانی و عتیقه را در روستای مورد نظر داشته اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با افراد سودجو و قانون گریز به منظور پیشگیری از سرقت آثار تاریخی و فرهنگی کشور افزود: ۲ متهم دستگیر شده در این عملیات پلیسی، پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی