Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بوشهر- ايرنا- سرمربي تيم فوتبال ماشين سازي تبريز گفت: اين تيم در برابر ايرانجوان بوشهر موفق به کسب يک برد حساس و 6 امتيازي شد.

به گزارش ايرنا، عباس آقايي شامگاه يکشنبه پس از برد 2 بر صفر تيم فوتبال ماشين سازي تبريز برابر ايرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: جاي خوشحالي دارد که پس از چند هفته علاوه بر گلزني موفق به کسب امتياز در يک ديدار سرنوشت ساز شديم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: در اين ديدار با برد برابر ايرانجوان بوشهر افزون بر اينکه مانع امتيازگيري يکي از رقيبان آخر جدولي شديم به فاصله امتيازي خود با اين تيم نيز اضافه کرديم.
آقايي افزود: بعد از گلي که در نيمه نخست دريافت کرديم طبيعي بود که در نيمه دوم زير فشار زياد تيم ايرانجوان باشيم ولي با اين وجود در يکي از ضد حمله ها موفق به گلزني شديم.
سرمربي تيم ماشين سازي تبريز در ارتباط با نحوه بازي تيم ايرانجوان بوشهر نيز گفت: اين تيم روي زمين بازي بسيار خوبي ارائه مي کند که وجود چنين سبکي در فوتبال ليگ يک جاي خرسندي دارد.
آقايي افزود: بازي روان روي زمين تيم ايرانجوان بوشهر نشان از تدبير و درايت کادر فني اين تيم و به ويژه غلامرضا دلگرم سرمربي اين تيم است.
وي در بخش ديگري از صحبت هاي خود گفت: از ابتداي حضور خود در تيم ماشين سازي تبريز هدفم تک رقمي کردن اين تيم بود که اميد مي رود با اين روند پيروزي تيم به اين مهم دست پيدا کنيم.
آقايي در ارتباط با مسائل مالي تيم ماشين سازي تبريز نيز افزود: امروز در فوتبال کشور کمتر تيمي وجود دارد که با مشکلات مالي رو به رو نباشد و تيم ماشين سازي نيز از اين قاعده جدا نيست.
وي يادآور شد: ميزان پرداخت ها در تيم ماشين سازي تبريز به طور ميانگين 30 درصد است.
تيم ايرانجوان بوشهر با اين شکست و 18 امتياز در رده شانزدهم باقي ماند و تيم ماشين سازي تبريز نيز با 23 امتياز در رده پانزدهم قرار گرفت.
تيم ايرانجوان بوشهر در هفته بيست و دوم بازي هاي ليگ دسته يک کشور به مصاف صباي قم مي رود و تيم ماشين سازي تبريز نيز با راه آهن تهران ديدار مي کند.
7212/6047/1772 **خبرنگار: عبدالصمد شهرياري **انتشار: مجيد ملازاده
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، عقیل امینی در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر اظهار داشت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش‌های لازم انجام می‌شود.

وی افزود: در صورت داشتن تاییده‌های لازم از مراجع مذکور و بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوز‌های لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

امینی ادامه داد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

ناپلی یکی از منابع تغذیه لارو ماهی و میگو به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • برگزاری دومین کنگره بین‌المللی سالمندی سالم در تبریز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی