Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ دوم پاسدار مرتضی عجم دشتی نژاد پیش ازظهریکشنبه در گفت وگو باخبرنگارخبرگزاری بسیج در هندیجان اظهارکرد:خدمت رسانی به مناطق دورافتاده ومخصوصادرروستاها یک وظیفه دینی و افتخار است که سپاه پاسداران وبسیج دراین راستاگام های تاثیر گذاری در قالب پروژه های محرومیت زدایی برداشته است.   وی افزود:گروههای جهادی باساماندهی در برنامه های بسیج سازند گی همواره در خط مقدم راه اندازی پروژه های سپاه بوده ودر اکثر روستاهای شهرستان هندیجان اقدامات مهمی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی بابیان پیگیری طرح های محرمیت زدایی سپاه گفت:باهماهنگی و برنامه ریزی در این چندسال طرح ها و پروژه های سپاه برای مناطق محروم باجدیت انجام گرفته و خیلی از کارهای مهم برای رفاه حال مردم صورت گرفته و این قبیل اقدامات همچنان ادامه دارد وهمچنین برای مهارت آموزی سربازان وظیفه بنابه ظرفیت های موجود درشهرستان در حال حاضر کلاس آموزش گرگوربافی آغازشد و درآینده بقیه برنامه های آموزشی پیگیری و انجام خواهد گرفت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۷۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان

سرهنگ  کامران خوشناموندفرمانده انتظامی هندیجان گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، کارکنان انتظامی این فرماندهی با کنترل محور‌های مواصلاتی ورودی شهرستان هندیجان ۳۲ دستگاه خودروی وانت و سواری شوتی را شناسایی و با رعایت حقوق شهروندی و استفاده از علایم هشداردهنده آنها را متوقف کردند.  

او افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی آجیل خارجی، نوشیدنی‌های غیرمجاز، تجهیزات الکتریکی، کالای خانگی و تجهیزات پزشکی فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان درپایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی قاچاق کشف شده را ۶۷ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتباط ۳۲ متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان هندیجان معرفی شدند.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • رئیس بایرن: قرار نیست از رئالی‌ها الگو بگیریم
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج