Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، در جلسه شورای اداری شهرستان که  با محوریت نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به میزبانی صداوسیمای مرکز مهاباد برگزار شد ، ماموستا سهرابی امام جمعه مهاباد گفت: این انقلاب عزت و افتخار به ما بخشید و ما را از سلطه استکبار نجات داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل صداوسیمای مرکز مهاباد نیز گفت : استکبار جهانی که خود را مدافع آزادی بیان میداند هم رسانه و هم صدا و سیما را تحریم می کند.

قوی بنیه افزود: به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر و نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب40 مستند در مورد خدمات نظام در این مرکز تولید می شود.

انتهای پیام/ا

برگزاری نشست شورای اداری در مهاباد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۷۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشنامه مقابله با فساد در بستر سامانه مدیریت ریسک فساد ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی بر اساس قانون ارتقای سلامت اداری به منظور تقویت نظارت، بازرسی و افزایش دقت و سرعت در کشف سو جریانات اداری و پیشگیری و مقابله با مفاسد اقتصادی بخشنامه‌ای را برای کلیه بخش‌های این وزارتخانه صادر و ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است: بر اساس قانون ارتقای سلامت اداری به منظور تقویت نظارت و بازرسی و افزایش دقت و سرعت در کشف سو جریانات اداری و پیشگیری و مقابله با مفاسد اقتصادی این بخشنامه جهت اجرا در کلیه حوزه‌های ستادی وزارت متبوع سازمانها مؤسسات و دستگاه‌های تابعه و وابسته و یا تحت مدیریت این وزارتخانه و واحدهای استانی مربوطه ابلاغ می‌شود.

۱- با استناد به بند (الف) ماده ۹ قانون ارتقا سلامت اداری و مقابله با فساد و در راستای شرح وظایف مرکز بازرسی مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات کلیه کارکنان حوزه‌ها و دستگاه‌های فوق الذکر مکلفند علاوه بر همکاری و ارائه پاسخ استاد اطلاعات مدارک بانک‌های اطلاعاتی و سامانه‌های نرم افزاری مورد نیاز تحقیقات و بازرسی را بلافاصله در اختیار بازرسان منتخب مرکز بازرسی مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات قرار دهند.

۲- به منظور ارتقا توان کارشناسی و انجام امور بازرسی مرکز بازرسی مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات می‌تواند، نسبت به بکارگیری کارشناسان و متخصصان حوزه‌ها و دستگاه‌های مذکور با هماهنگی بالاترین مقام دستگاه اقدام نماید؛ مسئولین ذی ربط مکلفند همکاری لازم را به عمل آورند.

۳- هرگونه عزل انتصاب و با ابقاء مدیران بازرسی با عناوین مشابه صرفاً با تأیید مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات مجاز خواهد بود.

۴- حوزه‌ها و دستگاه‌های مزبور مکلفند در اجرای راهبردها و برنامه‌های وزارت متبوع نسبت به شناسایی نقاط آسیب پذیر و گلوگاه‌های فساد و برای رفع آنها در بستر سامانه مدیریت ریسک فساد مطابق با رویه‌ها و شیوه‌های اعلامی از سوی مرکز بازرسی مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات اقدام نمایند.

۵- مدیران حقوقی حوزه‌ها و دستگاه‌های موصوف مکلفند هرگونه طرح دعوی حقوقی و کیفری له یا علیه کارکنان و با دستگاه‌های تابعه را به اطلاع مرکز بازرسی مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات برسانند.

۶- مدیران حقوقی حوزه‌ها و دستگاه‌های یاد شده مکلفند پس از اعلام سو جریانات اداری دارای وصف مجرمانه توسط مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات نسبت به طرح دعوی و پیگیری آن در مراجع قضائی با قید فوریت اقدام نمایند.

۷- حوزه‌ها و دستگاه‌های مورد اشاره مکلفند درخواست‌ها اعلامات و شکایات مردمی ارجاعی از سوی مرکز بازرسی مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات را با قید فوریت بررسی و پاسخ دهند و در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه حداکثر همکاری در راستای رفع مشکلات مردم را به عمل آورند.

این بخشنامه به پیشنهاد مرکز بازرسی مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات و مشتمل بر ۷ بند و جایگزین بخشنامه شماره ۱۴/۶۹۱۸۶ مورخ ۱۴۰۲/۴/۱۲ می‌شود.

کد خبر 6058273 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • هجدهمین سالگرد آیت الله یثربی در کاشان
  • دیدار با خانواده معظم شهید عبدالکریم عطاری در آستانه سال نو
  • بخشنامه مقابله با فساد در بستر سامانه مدیریت ریسک فساد ابلاغ شد
  • خسروپناه: حلقه تولید دانش تا تجاری‌سازی یکپارچه شود
  • حلقه تولید دانش تا تجاری سازی و بازارسازی باید یکپارچه برنامه‌ریزی شود
  • توصیه ها و خدمات نوروزی پلیس در سمنان
  • در آخرین جلسه شورای اداری کردستان چه گذشت؟
  • پیگیری روند مرمت بازار تاریخی سمنان
  • ویژه برنامه‌های نوروزی صداوسیمای مرکز قزوین
  • رمضان در قاب رسانه ملی