Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان - مدیر رسانه تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به هیچ عنوان زیر بار تغییر زمان بازی نیمه نهایی جام حذفی نمی‌رویم.

امین جوکار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مجموعه صنعت نفت و مردم آبادان به هیچ عنوان زیر بار تغییر زمان بازی نیمه نهایی جام حذفی نمی‌روند.

وی اضافه کرد: تیم ما در شرایطی هفته گذشته مقابل سپیدرود وارد میدان شد که تمرینات پیش از این دیدار را در آلوده‌ترین هوای ممکن برگزار  کرد؛ تمرینات تیم صنعت نفت در حالی برگزار شد که آسمان آبادان با خاک یکی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر رسانه تیم فوتبال صنعت نفت آبادان‌ بیان کرد: استقلال تیم بزرگی است و در یک تیم بزرگ پیش‌بینی هوای روزهای منتهی به مسابقه یک موضوع ساده است؛ به همین خاطر با توجه به تاکید سازمان لیگ این مسابقه باید برگزار شود؛ استقلالیها به هر نحوی که ممکن است باید در این‌ دیدار حاضر باشند.

وی عنوان کرد: در ادوار مختلف پیش آمده که بارها با توجه شرایط جوی با اتوبوس مسافت‌های چند۱۰۰کیلومتری را به خاطر احترام به برنامه‌ریزی سازمان لیگ و احترام تیم میزبان طی کردیم؛ توقع داریم تیم استقلال نیز به این برنامه‌ریزی مقید باشد.

جوکار گفت: یک‌ بار در نیم فصل تاوان انجام بازیهای فشرده را دادیم و در کمترین زمان ممکن سه بار در آزادی مقابل استقلال و پرسپولیس مسابقه دادیم و تنها تیمی بودیم که تعطیلی نیم‌فصل نداشتیم و نباید شرایط مشابه دوباره به ما تحمیل شود.

وی در پایان بیان کرد: آبادان و هواداران صنعت نفت آماده و مهیای بازی در روز سه شنبه هستند و بازی باید در همین روز برگزار شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۷۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فخرالدینی: وقتی گفتم 6 ماه پولی نگرفته‌ام، زمان حضورم در آلومینیوم را هم حساب کردم

میلاد فخرالدینی می گوید هیچکدام از چک هایش در این مدت پاس نشده است.

طرفداری | مدافع تیم فوتبال استقلال توضیحاتی را درباره مصاحبه‌اش بعد از بازی با آلومینیوم اراک ارائه کرد.

میلاد فخرالدینی مدافع راست استقلال بعد از بازی با آلومینیوم اراک در مصاحبه‌ای به این موضوع اشاره کرد که شش ماه است پولی دریافت نکرده. این مصاحبه به سرعت در فضای مجازی وایرال شد و برخی با انتقاد از فخرالدینی به این موضوع اشاره کردند که چطور او که بهمن ماه به استقلال پیوسته است، در مصاحبه‌اش مدعی شده شش ماه پولی دریافت نکرده است.

میلاد فخرالدینی در گفتگو با تسنیم درباره این موضوع گفت:

من چند دقیقه صحبت کردم و توضیحاتم کامل بود، ولی برخی فقط دنبال حاشیه درست کردن هستند و طوری حرف‌هایم را برداشت می‌کنند که خودشان می‌خواهند. قرار بود در نیم‌فصل از آلومینیوم اراک پول بگیرم، ولی چون جدا شدم دیگر این موضوع منتفی شد و پولی از باشگاه سابقم دریافت نکردم. متأسفانه چک‌های من هم پاس نشده است. وقتی گفتم شش ماه است پولی دریافت نکردم، زمان حضورم در آلومینیوم را هم حساب کردم و این زمان فقط مربوط به حضورم در استقلال نبود.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • اعلام زمان جدید برگزاری العین - الهلال
  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • دیدار العین - الهلال به تعویق افتاد
  • مروری بر عملکرد پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی
  • تمجید ویژه هافبک سابق استقلال از ستاره ازبک!
  • تاریخ برگزاری سه هفته پایانی لیگ برتر اعلام شد
  • مهدی: سعی می‌کنیم فینال جام حذفی را تا پایان خرداد برگزار کنیم
  • فخرالدینی: وقتی گفتم 6 ماه پولی نگرفته‌ام، زمان حضورم در آلومینیوم را هم حساب کردم
  • بازی مهیج لیگ 6 اردیبهشت تکرار می‌شود!
  • آیا کابوس استقلال، در انتظار پرسپولیس است؟