Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه فوق‌العاده کمیته تنظیم بازار شهرستان چناران مصوب شد روزانه ۵ تن تخم‌مرغ تولید و نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی مرغ تخم‌گذار تشدید شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، جلسه فوق‌العاده کمیته تنظیم بازار شهرستان چناران به ریاست قلیچی، معاون فرماندار شهرستان و با حضور اعضای کمیته تنظیم بازار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 شیوع آنفلوانزا باعث کمبود و گرانی تخم‌مرغ است

 

در این جلسه حمید حاجی نژاد، مدیر جهاد کشاورزی، شیوع آنفلوانزا را باعث کمبود و گرانی تخم‌مرغ اعلام کرد.

 

دبیر کمیته تنظیم بازار شهرستان چناران با اشاره به برنامه‌ریزی دولت برای حل مشکل کمبود تخم‌مرغ در کشور، گفت: شیوع آنفلوانزای مرغی باعث شد تا باوجود ممنوعیت صادرات و همه اقداماتی که در این زمینه انجام گرفت، شاهد کاهش عرضه تخم‌مرغ باشیم.

 

مدیریت جهاد کشاورزی چناران خاطرنشان کرد: روزانه بخشی از تخم‌مرغ تولیدی این شهرستان به‌منظور تنظیم بازار و تعادل قیمت این محصول و باقیمت مصوب به سایر استان‌ها (استان‌های درگیر آنفولانزای طیور) و مرکز استان جهت عرضه در فروشگاه‌های منتخب ارسال می‌شود.

 

روزانه ۵ تن تخم‌مرغ در چناران تولید می‌شود

 

وی اضافه کرد: میانگین تولید روزانه تخم‌مرغ در مرغداری‌های شهرستان بالغ‌بر ۵۰ تن است، این میزان معادل ۱۲ درصد تولید استان است.

 

در ادامه دکتر محمد سیاح، رئیس شبکه دامپزشکی چناران با اعلام اینکه در چناران تعداد ۳۳ واحد مرغ تخم‌گذار وجود دارد، بیان داشت: شبکه دامپزشکی آمادگی همکاری جهت تأمین تخم‌مرغ موردنیاز شهرستان را دارد.

 

در ادامه ولی قلیچی، معاون فرماندار با تأکید بر نظارت و تأمین تخم‌مرغ موردنیاز از طریق جهاد کشاورزی و نظارت توسط اداره صنعت، معدن و تجارت و توزیع توسط اصناف و بر ایجاد مراکز عرضه مستقیم در سطح شهرستان داشتند.

 

اهم مصوبات این جلسه، تعیین و معرفی چندین مرکز منتخب توزیع تخم‌مرغ باقیمت مصوب در شهرهای چناران، گلبهار و گلمکان از سوی اتاق اصناف و اتحادیه‌های ذی‌ربط، تأمین میزان موردنیاز مصرف خانوار شهرستان و تشدید نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی مرغ تخم‌گذار، در شبکه عمده و خرده‌فروشی اعلام نمودند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۸۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار چناران گفت: مردان متجاهر به کمپ شهرستان و زنان به مرکز نگهداری و بازپروری مشهد منتقل شدند.
محسن مه آبادی افزود: جمع آوری این افراد در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با خرده فروشان اجرا شده است.
فرماندار چناران گفت: این طرح با همکاری کلانتری‌های شهرستان و دستور قضایی با رعایت موازین شرعی، قانونی و رعایت حقوق شهروندی اجرایی شده است.

دیگر خبرها

  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید