Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسعلی میرحسینی سرپرست تیم خاتم اردکان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت:در دور رفت به علت مشکلات و فرصت کمی که داشتیم نتوانستیم ورزش و بدنسازی، سرعت، چابک و ... را به خوبی انجام دهیم، چرا که این تیم یک هفته ای تشکیل شد و ۱۰ روز بعد باید برای بازی آماده می شدیم به همین دلیل ما فقط توانستیم چند بازی دوستانه داشته باشیم و از آن طرف نیز بازیکنان نتوانستند به آمادگی کامل برسند و به ناچار نسبت به جایگاهی که داشتیم باید بازی را شروع می کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



میرحسینی افزود: ما در دور رفت به علت مشکلاتی که داشتیم نتوانستیم بازی خوبی داشته باشیم البته تا مرز برد پیش می رفتیم اما به علت چند خطا، به پیروزی نمی رسیدیم. در دور برگشت جلسه ای تشکیل و با گروه صحبت شد و آنالیزهایی نیز صورت گرفت و به این نتیجه رسیدیم که اگر بخواهیم پیروز شویم بعد از کمک خدا، خودمان باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: بازی ها خیلی سخت بود چرا که در دوره برگشت اندوخته ای نداشتیم و مجبور بودیم برای برد به زمین برویم، اما تیم چون در شرایط روانی خوبی نبود تصمیم به برد گرفتیم و اعضا را درگیر کردیم و روحیه برد را در آنها افزایش دادیم و اعضای تیم  اینبار برای برد وارد زمین می شدند نه برای بازی کردن.

میرحسینی تاکید کرد:خودباوری در اعضا؛ حمایت بسیار خوب تماشاچیان و آنالیز و تمرین خوب تیم خاتم اردکان باعث پیروزی امشب آنها شد.امشب تیم خاتم اردکان نشان داد که شکل یک تیم لیگ برتر را به خود گرفته است.

سرپرست تیم خاتم اردکان در پایان گفت: بازی بعدی ما در تهران با تیم سایپا است و در حال حاضر با اختلاف بسیار کم در رده هفتم قرار داریم که شاید با یک بازی جایگاهمان تغییر پیدا کند. امیدواریم این پیروزی همچنان ادامه داشته باشد و بتوانیم دل طرفداران این تیم که از جان و دل مایه می گزارند را شاد کنیم.

انتهای پیام/ غ

پیروزی قدرتمندانه خاتم اردکان مقابل تیم قدرتمند پیکان تهران

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۸۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان نویدکیا سیری‌ناپذیر در گلزنی!

به گزارش ورزش سه، محمدمهدی محبی سومین بازیکن مس‌رفسنجان بود که پس از حضور محرم نویدکیا در این تیم در یک مسابقه دو گل به ثمر رساند و این آمار جالب توجهی در تیم مس رفسنجان است!

اولین بریس بازیکنان مس‌رفسنجان توسط جلال‌الدین علی محمدی در بازی با نساجی مازندران در هفته هجدهم رقم خورد و هافبک مس در آن مسابقه دو گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد تا پیروزی سه بر صفر برای این تیم رقم بخورد.

دومین بازیکنی که در این فصل بیش از یک گل به ثمر رساند منتظر محمد بود که در بازی با آلومینیوم به عنوان بازیکن جانشین از دقیقه 58 به میدان آمد و در دقایق 60 و 82 با دو ضربه مهار نشدنی پیروزی سه بر یک نارنجی‌پوشان را مقابل آلومینیوم رقم زد.

محمدمهدی محبی بازیکنی که در هفته های اخیر روند گلزنی و پاس گل خوبی داشته مقابل پیکان عملکرد خوبی داشت و در این بازی دو گل برای نارنجی‌پوشان رفسنجان به ثمر رساند تا سومین بریس هم در این مسابقه رقم بخورد اما برخلاف دو دیدار دیگری که مس پیروز از میدان خارج شده بود این مسابقه با نتیجه دو بر دو تساوی به پایان برسد!

سجاد شهباززاده دیگر مهاجم مس رفسنجان هنوز موفق به ثبت بریس نشده اما در دیدار مقابل استقلال یک گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد تا او هم آمار خاصی در ترکیب نارنجی‌پوشان داشته باشد!

روند هجومی مس رفسنجان در بازی‌های اخیر پیشرفت قابل توجه‌ای داشته و بازیکنان در ساختار تیمی جدید به خوبی در فاز هجومی صاحب موقعیت می‌شوند و البته با هوشیاری موقعیت ها را به گل تبدیل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • لیگ‌یک/ برد بزرگ سرآسیایی در کرج مقابل صدرنشین
  • انریکه: به پیروزی مقابل بارسلونا باور دارم؛ ژاوی در اوج دوران مربیگری‌اش قرار دارد
  • بازی مهیج لیگ 6 اردیبهشت تکرار می‌شود!
  • ببینید | تشریح عملیات موشکی و پهپادی وعده صادق از زبان فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء
  • این استقلالی مغضوب از درخشش خسته نمی‌شود
  • با ملوان سهمیه می‌خواهیم
  • ژاوی: حالا به جنگ با پی‌اس‌جی فکر می‌کنیم
  • ویرا از گل محمدی جلو زد!
  • شاگردان نویدکیا سیری‌ناپذیر در گلزنی!
  • درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!