Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیش - ایرنا - ریزش سنگین برف از روز شنبه تا به امروز در تهران موجب لغو 22 سورتی پرواز فرودگاه مهرآباد کیش و بالعکس گردید.

به گزارش یکشنبه شب ایرنا ، 4200 مسافر این پروازها هم اینک با هماهنگی و پیگیری سازمان منطقه آزاد کیش در هتلها و اماکن اقامتی این جزیره پذیرش شدند.
سازمان منطقه آزاد کیش با هدف ارایه خدمات به گردشگران و مسافران در انتظار بازگشت به تهران، وارد عمل شده و علاوه بر تاکید ویژه به هتلها در ارایه خدمات رسانی مطلوب و پذیرش مسافران ، در کنار فرودگاه بین المللی کیش و در مجموعه مجهز مرکز نمایشگاههای بین المللی این جزیره شرایطی مناسب را برای ارایه خدمات مطلوب به مسافران در صورت صلاحدید و نیاز فراهم نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برخی شرکت های هواپیمایی نیز در این شرایط ناپایدار جوی، مسافران خود را که با لغو پرواز مواجه شدند در هتلهای جزیره کیش اسکان دادند.
به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، معاون گردشگری این سازمان نیز ضمن تاکید بر همکاری همه جانبه بخش های مختلف برای اسکان موقت مسافران پروازهای لغو شده در مسیر کیش به تهران، خواستار همکاری جامعه هتلداران و اماکن اقامتی برای اسکان موقت مسافران فرودگاه کیش در این شرایط ناپایدار جوی شد.
سازمان منطقه آزاد کیش با صدور اطلاعیه ای از تمامی گردشگران خواست تا پیش از حضور در فرودگاه از برقراری پرواز خود اطینان حاصل کرده و پس از آن به فرودگاه مراجعه کنند.
به این منظور شماره تلفن های 44443200 و 44443300 فرودگاه بین المللی کیش نیز برای پاسخگویی به گردشگران در خصوص ساعات برگزاری پروازها اعلام شده است.
مدیر کل فرودگاه بین المللی کیش نیز یکشنبه شب به ایرنا گفت: تمامی پروازهای این فرودگاه به مقصد مهرآباد تا فردا دوشنبه لغو شده است.
عزت الله محمدی افزود: امید می رود با بهبود شرایط جوی و امکان فعالیت فرودگاه مهرآباد ، که بدون تردید از فردا با ترافیک شدید پروازی مواجه خواهد بود، بتوانیم از روز دوشنبه مسافران در انتظار این جزیره را راهی مقصد تهران کنیم.
وی تصریح کرد: پرواز های خروجی فرودگاه بین المللی کیش به مقاصد یزد، بندرعباس، دبی، رشت، شیراز و اصفهان امروز برقرار شد و مسافران این شهرها به سلامت به مقاصد خود بازگشتند و آخرین پرواز این فرودگاه در ساعت 30 دقیقه بامداد دوشنبه به مقصد مشهد انجام خواهد شد.
سازمان منطقه آزاد و مسوولان فرودگاه کیش بلافاصله پس از بروز شرایط ناپایدار جوی که موجب لغو پروازهای مهرآباد به کیش و بالعکس نیز شد، با آماده باش لازم ، اطلاع رسانی و مدیریت خدمات رسانی ، از حضور و ازدحام گردشگران در محل فرودگاه کیش جلوگیری کردند.
فرودگاه بین المللی جزیره کیش به عنوان سومین فرودگاه پر تردد کشور روزانه پذیرای گردشگران بسیاری است که برای استفاده از امکانات مطلوب تفریحی و جاذبه های گردشگری جزیره زیبای کیش به این منطقه سفر می کنند.
سالانه بیش از یک میلیون و 700 هزار گردشگر داخلی و خارجی از این جزیره مرجانی بازدید و از ظرفیت های مختلف طبیعی ،تفریحی و گردشگری آن استفاده می کنند.
جزیره کیش با مساحت 91.5 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 40 هزار نفر در 18 کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است و از نظر تقسیم بندی سیاسی و اداری کشور، در محدوده استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه قرار دارد.
6993* تنظیم و انتشار: اکبر بهاروند

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۸۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا

 «حسام قربانعلی» افزود: تاکنون زائران استان‌های تهران، مشهد، زاهدان و اهواز با انجام ۶ پرواز از فرودگاه جده منتقل شده اند.

وی بیان‌داشت: عملیات بازگشت زائران علاوه بر استان تهران از ایستگاه‌های پروازی تبریز، یزد، کرمان، بندرعباس، ساری، اصفهان، شیراز و مشهد تا پایان روز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه دارد.

قربانعلی خاطرنشان‌کرد: امروز (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دو پرواز برای انتقال عمره‌گزاران استان‌های تهران و تبریز برنامه‌ریزی شده که پرواز نخست با شماره پرواز ۱۵۹۱ در ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه از فرودگاه جده پرواز و در ساعت ۱۳ و ۴۰ وارد فرودگاه تبریز خواهد شد.

وی گفت: پرواز دوم نیز از فرودگاه جده با شماره پرواز ۱۵۰۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ساعت ۲۳ و ۵۵ دقیقه امشب وارد فرودگاه حضرت امام (ره) می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا
  • سفربه تهران قدیم؛ تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل (+عکس)
  • بازگشت پرواز تهران - خرم آباد
  • شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل
  • تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل + عکس
  • تهران قدیم | تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل/ عکس