Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@17:19:04 GMT

جبهه فرهنگی جنوب غرب استان تهران تشکیل جلسه داد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۷۸۳۰۹

جبهه فرهنگی جنوب غرب استان تهران تشکیل جلسه داد

جبهه فرهنگی حنوب غرب استان تهران با حضور ائمه جمعه غرب تهران و برخی دیگر از مسئولان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رباط کریم تشکیل جلسه داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل رباط نیوز ؛ جبهه فرهنگی حنوب غرب استان تهران عصر امروز و با حضور ائمه جمعه غرب تهران و برخی دیگر از مسئولان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رباط کریم تشکیل جلسه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، در این جلسه که دومین نشست این جبهه در ماه اخیر به‌شمار می آید، حجت‌الاسلام حسینعلی محمدی‌نژاد با اشاره به مهمترین دغدغه‌های رهبری در نگاه فرهنگی، اظهار داشت: رهبر انقلاب همواره تأکید دارند که باید به ابعاد فرهنگی توجه بیشتری شود.

وی ادامه داد: این جبهه درصد است تا با نگاه فرهنگی به معضلات اجتماعی  در راه حل و فصل کردن آنها تلاش کند، از این رو می طلبد جوانان فعال و خودجوش در این راه حضور داشته باشند.

همچنین حجت‌الاسلام حمزه محمدی، امام جمعه واوان نیز که در یکی از فعالان این جبهه به‌شمار می‌آید، اظهار داشت: هدف توجه به ابعاد فرهنگی است، این که چرا جامعه در موضوعات فرهنگی عقب مانده و مسئولان کاری نمی‌کنند، این جبهه تلاش می‌کند تا کارهای فرهنگی روی زمین نماند.

گفتنی است، در این جلسه که حدود ۲۰ عضو و فعال فرهنگی در آن حضور داشتند هر کدام از فعالان و صاحب نظران فرهنگی موضوعاتی را مطرح و مقرر شد تا در جلسات آتی به آن‌ها پرداخته شود.

از جمله می‌توان به موضوع مبارزه با معضلات اجتماعی در میان دانش آموزان اشاره کرد، در این موضوع قرار است تا روحانیون و فعالان در میان دانش آموزان دختر و پسر حضور یابند و راهکارهایی برای حل مشکلات آن‌ها پیدا کنند.

همچنین یکی از راهکارهای دیگر تشکیل یک تیم آنلاین در شبکه‌های اجتماعی سروش و … است تا به صورت آنلاین به شبهات اعتقادی و دینی، مشکلات روانشناسی و اجتماعی  جوانان و دانش آموزان پاسخ داده شود.

به نظر می‌آید این تیم می‌تواند پیشرفت‌های بسیاری را در عرصه فرهنگی و اجتماعی به دست آورد، هر چند که تاکنون نیز توانسته موفقیت های بسیاری را حاصل و با فعالان فرهنگی استان‌های کشور پای گفت‌وگو و ارائه راهکار بنشیند.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۸۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور

به گزارش خبرنگار مهر، «روح‌الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت:. رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که ۸ جلسه کارگروه تشکیل شده است.

وی ادامه داد: مسوولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند. جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود. پیش قراردادهای ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است.

کد خبر 6094013 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد
  • اتاق فکر سیاست‌های اقتصادی با حضور بخش خصوصی تشکیل شود
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • حکمرانی نخبگانی، سلسله مراتبی نیست بلکه یک شبکه است/ هیئت‌های اندیشه‌ورز با حضور حداکثری نخبگان در استان‌ها تشکیل شود
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز