Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@13:10:47 GMT

یکه‌تازی انصاری‌فرد در حفظ آقای گلی یونان

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۷۸۶۴۷

یکه‌تازی انصاری‌فرد در حفظ آقای گلی یونان

المپیاکوس در شب گلزنی مهاجم ایرانی خود مقابل آستراس تریپولی به تساوی رضایت داد.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی هفته نوزدهم سوپر لیگ یونان که از ساعت ۲۱ امشب انجام شد، تیم المپیاکوس با بهره‌مندی از کریم انصاری‌فرد در راس خط حمله و غیبت احسان حاج‌صفی در فهرست خود، در ورزشگاه کولوکوترونیس به مصاف آستراس تریپولی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

والتر ایگلسیاس در دقیقه ۲۱ موفق به گلزنی برای آستراس تریپولی شد، اما کریم انصاری‌فرد که هفته گذشته دو گل برای المپیاکوس به ثمر رسانده بود، دوباره تیمش را نجات داد و یک پنالتی گرفت و با فریب گلر آستراس، توپ را با شوت محکم به سمت راست دروازه زد تا کار به تساوی کشیده شود.

 

در ادامه مسابقه تلاش المپیاکوس برای گلزنی و گرفتن صدر جدول سوپر لیگ از پائوک ثمری نداشت و بازی خارج از خانه برابر آستراس تریپولی با تساوی یک بر یک برای یاران انصاری‌فرد به پایان رسید تا این تیم ۴۲ امتیازی شود و در رده دوم قرار بگیرد.

 

انصاری‌فرد با گلی که امشب مقابل آستراس تریپولی زد، تعداد گل‌های این فصلش را ۱۲ گل رساند تا همچنان صدرنشین جدول گلزنان سوپر لیگ یونان باشد.

 

 

 

المپیاکوس کریم انصاری فرد یونان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد

یک فعال مسیحی به نام جِید سانبِرگ (Jade Sanberg) تحت حمایت پلیس سوئد، به قرآن هتک حرمت کرد. این اتفاق سه روز پیش در استکهلم رخ داد و تصاویر آن به‌تازگی منتشر شده است.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد
  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد