Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدرضا نشهری مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری همدان اظهار کرد: سازمان عمران شهرداری همدان در راستای تکمیل تجهیزات عمرانی خود طی یک سال گذشته با صرف هزینه‌ای بیش از 11 میلیارد ریال نسبت به خرید یک دستگاه غلتک چرخ آهنی و یک دستگاه غلتک چرخ لاستیکی برای انجام عملیات تسطیح آسفالت اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این سازمان با استفاده از امکانات و ماشین‌آلات تولید و پخش آسفالت تلاش دارد روند رو به رشد فعالیت‌های عمرانی و خدماتی شهر را سرعت بخشد.

نشهری با اشاره به تولید 65 هزار تن آسفالت گرم در سال‌جاری افزود: هم‌اکنون سازمان عمران با خریداری و بهره‌برداری از این دو دستگاه غلتک در مجموعه ماشین‌آلات خود مجهز به دو گروه پخش و تسطیح آسفالت شامل دو دستگاه فنیشر، دو دستگاه غلتک آهنی، دو دستگاه غلتک لاستیکی و دو دستگاه آسفالت‌تراش یک متری و دو متری است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری همدان خاطرنشان کرد: نظارت دقیق بر کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری دستگاه‌ها و ماشین‌آلات تولید و پخش آسفالت مورد نیاز و همچنین راه‌اندازی گروه‌های عملیاتی روکش آسفالت از جمله تدابیری بوده که در طول دو سال اخیر به منظور کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفیت و کمیت عملیات عمرانی انجام شده است.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری همدان اظهار امیدواری کرد: با خریداری این ماشین‌آلات سنگین بتوانیم با بالا بردن سطح کیفی پخش و تسطیح آسفالت و تسریع در اجرای هرچه بهتر پروژه‌های عمرانی موجب کاهش هزینه‌ها و برداشت بار مالی از دوش شهرداری در اجرای پروژه‌هایی که توسط این سازمان انجام می‌شود باشیم.

خرید ماشین آلات و تجهیزات جدید عمرانی

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان عمران شهرداری اصفهان در تولید مصالح سنگ رکورد زد

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه به همت کارکنان واحدهای تولیدی و خدمات فنی این سازمان، تولید مصالح دانه‌بندی در مجتمع صفه از بالاترین میزان تمام دوران سازمان عبور کرد، گفت: با تلاش واحدهای دانه‌بندی سنگ این مجتمع توانستیم به رکورد تولید یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن مصالح سنگ دست یابیم.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از مهم‌ترین بخش‌های سازمان عمران شهرداری اصفهان، معدن سنگ لاشه رضوان است که در مجتمع تولیدی صفه قرار دارد و در این بخش، مصالح سنگ لاشه به مصالح شکسته و دانه‌بندی شده مورد نیاز در تولید آسفالت، بتن و عملیات راه‌سازی تبدیل می‌شود.

وی افزود: به همت کارکنان واحدهای تولیدی و خدمات فنی سازمان عمران شهرداری اصفهان، تولید مصالح دانه‌بندی در مجتمع صفه از بالاترین میزان تمام دوران سازمان عبور کرد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه با تلاش کارکنان مجتمع تولیدی، به‌ویژه واحدهای دانه‌بندی سنگ توانستیم به رکورد تولید یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن مصالح سنگ دست پیدا کنیم، خاطرنشان کرد: در مجموعه واحدهای تولیدی و خدمات فنی می‌دانیم که موفقیت مجموعه‌ای از تلاش‌های کوچک است که هر روز تکرار می‌شود؛ پس تکرار کردیم و آنچه را که باید به‌دست آوردیم و امروز شاهد به بار نشستن نهال امیدی هستیم که امیدوارانه آن را در ذهنمان کاشتیم و پرورش دادیم.

وی افزود: این رکورد بالاترین میزان تولید از ابتدای تأسیس سازمان عمران شهرداری اصفهان است و آخرین رکورد نیز یک میلیون و ۲۸۷ هزار و ۵۰۰ تن بوده است.

رحمتی ضمن تبریک به مناسبت این موفقیت بسیار بزرگ اضافه کرد: این موفقیت حاصل تلاش و جدیت در امور تمام کارکنان و مسئولان مجتمع تولیدی صفه بوده است و این مهم میسر نمی‌شد، مگر اینکه در تمام طول سال با جدیت و تلاش از هر روز خود استفاده کنیم تا بتوانیم به این تولید عظیم دست یابیم.

کد خبر 737083

دیگر خبرها

  • سازمان عمران شهرداری اصفهان در تولید مصالح سنگ رکورد زد
  • آماده‌باش ۹ هزار راهدار و تجهیز ۷۵۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری برای نوروز
  • حضور ۹ هزار راهدار و ۷۵۰۰ دستگاه ماشین‌ آلات راهداری در طرح نوروزی ۱۴۰۳
  • سازمان راهداری «شعب ابی طالب» شده
  • وزارت صمت مانع ورود ۱۰۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری شد
  • هزار دستگاه ماشین آلات راهداری ثبت سفارش شد
  • دیوار وزارت صمت برای واردات ماشین‌آلات راهداری
  • دیوار وزارت صمت برای واردات ماشین‌آلات راهداری / درآمد ۷ برابری س
  • واردات ۱۰۰۰ دستگاه ماشین‌ آلات/ درآمد ۷ برابری سازمان راهداری
  • راهداری: وزارت صمت مانع واردات ماشین آلات راهداری شد