Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مشکلاتی که تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام آن را گزارش می‌دهند، باز نشدن عکس و فیلم در اپلیکیشن این شبکه اجتماعی بوده است. این مشکل می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.به گزارش بلاغ، یکی از مشکلاتی که تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام آن را گزارش می‌دهند، باز نشدن عکس و فیلم در اپلیکیشن این شبکه اجتماعی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مشکل می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

شاید برای‌تان پیش آمده باشد که در اینستاگرام می‌خواهید یک عکس یا ویدیو را ببینید، اما بعد از گذشت مدتی، پست برای‌تان لود نمی‌شود و در این‌صورت با آیکون رفرش مواجه می‌شوید. گاهی اوقات هم پستی که شامل ویدیو است برای‌تان باز می‌شود، اما بعد از گذشت چند ثانیه متوقف شده و دوباره علامت فلش برای رفرش کردن نمایش داده می‌شود. در این صورت حتی با رفرش کردن پست، مشکل برطرف نخواهد شد.

در صورتی که با چنین چیزی در برنامه اینستاگرام نسخه موبایل مواجه شدید، مراحلی را که در ادامه توضیح داده‌ایم، دنبال کنید.

برنامه را به طور کامل ببندید و از اول باز کنید. این اولین و ساده‌ترین کاری است که می‌توانید در این مواقع انجام دهید. Force Stop کردن اپ با رفتن به منوی تنظیمات، بخش Apps و انتخاب گزینه Force Stop هم می‌تواند موثر باشد.

وارد منوی تنظیمات شوید، و از منوی Apps اینستاگرام را پیدا کنید. با کلیک بر روی آن وارد بخش Storage شوید و گزینه Clear Cache را برگزینید. با این کار تمامی فایل‌های کش برنامه پاک می‌شوند و به احتمال زیاد مشکل‌تان در این زمینه برطرف خواهد شد.

در صورتی که همچنان با باز شدن عکس و ویدیو مشکل دارید، یک‌بار دیگر وارد منوی تنظیمات شوید و از قسمت Apps و انتخاب Storage، گزینه Clear Data را انتخاب کنید. با این کار تمامی داده‌های مربوط به برنامه پاک می‌شوند و برای وارد شدن به اینستاگرام باید از ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

سعی کنید حافظه داخلی گوشی را خالی نگه‌دارید. گاهی باز نشدن عکس و فیلم در اینستاگرام می‌تواند به‌دلیل عدم دسترسی اپ به فضای خالی در حافظه داخلی باشد.
گاهی اوقات هم باز نشدن پست در اینستاگرام می‌تواند به‌دلیل مشکلات سرور‌های خود برنامه باشد. در این صورت کار خاصی برای برطرف شدن آن نمی‌توانید انجام دهید و باید منتظر اقدام اینستاگرام برای رفع آن بمانید.

نظر شما درباره این مشکل اینستاگرام چیست؟ آیا تا به‌حال با چنین چیزی مواجه شده‌اید؟

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۸۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد

واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

دکتر عرشی - رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای تا یک ماه آینده برطرف می‌شود
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • فعالیت «تلسکوپ فضایی هابل» متوقف شد!
  • «هفت» نیامده رفت!