Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ منوچهر مرادی رئیس پلیس راهور لرستان  گفت : لرستان تنها استانی است که فاقد مرکز مانیتورینگ هوشمند ترافیک متصل است.

وی افزود: جریمه‌های راهنمایی و رانندگی درون شهری و برون‌شهری که در لرستان وجود دارد به حساب خزانه واریز شده و بخشی از آن در اختیار ناجا و شهرداری قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور لرستان با تاکید بر ضرورت وجود مرکز مانیتورینگ هوشمند در لرستان، خاطرنشان کرد: لازم است تا در راستای رفع مشکلات ترافیکی و توسعه امکانات برای ساماندهی ترافیک این مرکز در لرستان وجود داشته باشد.

واریز ۸ میلیارد تومان جریمه در سال ۹۵ به حساب لرستان

مرادی گفت: سال گذشته ۸ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان جریمه به حساب لرستان واریز شد، اما بیشتر از این مقدار واریز شده جریمه داشتیم.

وی عنوان کرد: این مبلغ در راستای کنترل ترافیکی، نصب علائم  صرف می‌شود، اما طی سال‌های گذشته متاسفانه شاهد این بودیم که اقداماتی مانند لکه گیری و آسفالت نیز هزینه‌هایی برای ما داشته است.

رئیس پلیس راهور لرستان با اشاره به مزایای مرکز کنترل مانیتورینگ هوشمند گفت: تهیه این مرکز و ایجاد امکانات ترافیکی می‌توان شاهد قانون‌پذیری بیشتر مردم باشیم و بسیاری از اتفاقات و حوادث راهنمایی و رانندگی رخ نخواهد داد.

مرادی در ارتباط با شماره‌گذاری تراکتور‌ها عنوان کرد: در این زمینه با همکاری جهاد کشاورزی اقداماتی انجام شده و در این راستا ۲۰ هزار تراکتور شناسایی شده که ۱۰ هزارتای آن‌ها قابلیت شماره‌گذاری دارند.

وی اظهار داشت: طی سال‌های گذشته این اقدامات توسط مراکز خدمات کشاورزی و سایر سازمان‌ها انجام می‌شد، اما امسال با اقدامات انجام شده این کار راحت شده است.

رئیس پلیس راهور لرستان خاطرنشان کرد: برای انجام این عمل کشاورزان دیگر نیاز نیست که به مرکز استان بیایند و هر جا مردم اعلام‌نیاز‌کنند، ماموران برای پلاک‌گذاری به آن منطقه رفته و خدمات ارائه می‌دهند.

مرادی با اعلام این خبر عنوان کرد: خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی که در پارکینگ هستند، تا ۳۰ درصد تخفیف می‌گیرند که این عمل در راستای تسریع در ترخیص انجام شده است.

وی افزود: اقدامات دیگر مانند بیمه، پرداخت هزینه در راستای ترخیص خودروها، از اینبه بعد در اداره پست و در ستاد ترخیص انجام خواهد شد.

رییس پلیس راهور لرستان با بیان اینکه در این زمینه تا مرداد سال ۹۵ آمار رو به افزایش بود، تصریح کرد: در این زمینه تا ۲۵ درصد افزایش داشتیم، اما توانستیم با همکاری‌های انجام شده، در این زمینه کاهش داشته باشیم.

مرادی خاطرنشان کرد: با همکاری نیروی انتظامی و راهور در سه منطقه خرم‌آباد، بروجرد و الیگودرز فرهنگ‌سازی انجام شد که در نتیجه آن ۲۷ درصد کاهش تصادفات درون‌شهری داشتیم.

وی افزود: همچنین از مرداد سال گذشته تا بهمن امسال در حوزه تصادفات درون شهری و برون شهری شاهد کاهش سه درصدی فوت‌شدگان تصادفات هستیم.

رئیس پلیس راهور لرستان عنوان کرد: تنها مرجع موثق فوتی‌های تصادفات پلیس راهور است و این در حالی است که در یک مقطع طبق آمار‌های پزشکی قانونی افزایش ۴۰ درصدی تعداد فوتی‌ها را داشتیم.

مرادی گفت: طی ۱۰ ماهه نخست امسال ۱۶۳ نفر فوتی داشتیم که از بین آن‌ها ۳۷ نفر عابران پیاده بودند که ۶۳ درصد این آمار را تشکیل می‌دهند و ۲۱ نفرشان بیش از ۶۰ سال سن دارند که شامل ۳۵ درصد این افراد هستند.

انتهای پیام/م

۸ میلیارد تومان جریمه در سال گذشته به حساب لرستان واریز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است

حجم ویدیو: 2.03M | مدت زمان ویدیو: 00:01:05 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • ببینید | هشدار جدی به مردم؛ این ۲ کار را کنار خیابان انجام دهید، توسط پلیس حسابی جریمه می‌شوید!
  • واریز بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۹۴۱میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی
  • روایت منشوری خانوم معلم از روابط غیراخلاقی دانش آموز ۱۲ساله!