Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمارها نشان می‌دهد تا پایان آبان ماه امسال فقط ۵ هزار و ۵۵۸ واحد تولیدی موفق به دریافت تسهیلات رونق شده‌اند. ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۸ اقتصادی صنعت، معدن و تجارت نظرات

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، براساس جدیدترین آمار وزارت صنعت با همکاری سیستم بانکی در قالب طرحتأمین مالی بنگاههای تولیدی کوچک، متوسط و طرح های نیمه تمام با پیشرفت بالای 60 درصد در راستای اقتصاد مقاومتی تا 30 آبان ماه امسال فقط به 5 هزار و 431 واحد تولیدی تسهیلات رونق پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق آمار از مجموع 37 هزار و 281 واحدهای تولیدی که برای دریافت تسهیلات رونق ثبت نام کرده‌اند 15 هزار و 558 واحد به بانک معرفی شده‌ و در نهایت در قالب فرآیند رونق و انتقالی پرونده ها از سال 95 حدود 5 هزار و 431 واحد تولیدی موفق به دریافت تسهیلات 37266 میلیارد ریال شده‌اند.

جزئیات پرداخت تسهیلات رونق به تفکیک استان تا 30 آبان ماه به شرح زیر است.

R1012125/P1010113/S7,78/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزارت صنعت و معدن تسهیلات تولید

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۸۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، هاشم علایی اظهار کرد: نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد صادراتی کشور محسوب می‌شود که نمایندگان تجاری بیش از ۱۰۰ کشور دنیا برای بازدید از آن حضور دارند.
وی افزود: این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی است تا تولیدکنندگان ضمن معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی، نسبت به استفاده از ظرفیت بازار‌های جدید و توسعه بازار‌های صادراتی موجود اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در نمایشگاه ایران اکسپو از حضور و بازدید ۱۲ واحد تولیدی استان حمایت مالی شده که با این نوع حمایت‌ها تلاش می‌کنیم ضمن کمک به ارتقای دانش و فناوری تولیدکنندگان، زمینه‌های شناسایی، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنها نیز فراهم شود.
علایی اضافه کرد: در سال گذشته از حضور ۱۷۹ واحد تولیدی در نمایشگاه‌ها حمایت مالی شد که ۳۸ مورد از آن مربوط به نمایشگاه‌های خارجی بوده است.
وی، این حمایت‌ها را در قالب اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور برشمرد و ابراز امیدواری کرد با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحد‌های تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود شاهد توسعه صنعت استان و افزایش اشتغال در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

دیگر خبرها

  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • بازگشت ۴۹۷ واحد تولیدی استان مرکزی به چرخه تولید
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر
  • جلوگیری از تعطیلی ۲ هزار واحد تولیدی و بیکاری ۱۹۸ هزار نیروی کار