Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان تکواندو جهان گفت: خدا را شکر در رقابت‌های گرنداسلم توانستیم با اقتدارتر از جام‌جهانی، تیم‌های روسیه و چین را شکست بدهیم و عنوان قهرمانی را برای تکواندو ایران کسب کنیم. ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰ ورزشی رزمی نظرات

مهدی خدابخشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص قهرمانی تیم ملی تکواندو در نخستین دوره مسابقات گرند اسلم و سطح این رقابت‌ها اظهار داشت: رقابت‌های گرنداسلم مسابقاتی است که قرار است در پایان هر سال میلادی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین دوره این رویداد نیز از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و به نوعی می‌توان به این مسابقات بعد از المپیک لقب بزرگترین رویداد تکواندو را داد. کشور چین نیز برای برگزاری این مسابقات سرمایه‌گذاری زیادی انجام و حدود 2 میلیون بیننده تلویزیونی شاهد آن بودند.

وی در خصوص شرایط خود عنوان کرد: با توجه به اینکه برای جابه‌جایی وزن به مشکل برخورد کرده بودم حدود یکسال و نیم از تکواندو دور بودم اما خدا را شکر از جام‌جهانی تکواندو مجددا استارت زدم. در این یکسال و نیم تمرینات اختصاصی خود را داشتم و از لحاظ آمادگی با شرایط مطلوبی در جام‌جهانی شروع کردم.

قهرمان سابق تکواندو جهان در خصوص قهرمانی تیم ملی تصریح کرد: خدا را شکر در رقابت‌های گرنداسلم توانستیم با اقتدارتر از جام‌جهانی، تیم‌های روسیه و چین را شکست بدهیم و با اقتدار عنوان قهرمانی را برای تکواندو ایران کسب کنیم.

خدابخشی با تاکید بر سال سخت 2018 برای تکواندو ایران گفت: سال 2018 با برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی، پنچ دوره رقابت‌های گرندپری و در پایان نیز دومین دوره مسابقات گرنداسلم سال سختی برای تکواندو ایران است. من نیز از ماه فوریه دوباره به وزن ایده‌آل خود و همچنین رنکینگ المپیک باز می‌گردم و می‌توانم مجددا در مسابقات گرندپری شرکت کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را در سال 2018 انجام می‌دهم تا بهترین نتایج را کسب و به روزهای اوج خود بازگردم. برای بازگشت به روزهای اوج لحظه شماری می‌کنم و از خدا می‌خواهم کمک کند تا از اقتدار تکواندو ایران دفاع کنیم.

انتهای پیام/

R1434/P1361/S3,30/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد

تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره در رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی دست یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان؛ در روز دوم رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، تیم تپانچه بادی مختلط کشورمان با ترکیب محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در مرحله مقدماتی با ایستادن در جایگاه نخست راهی مرحله فینال شد و در این مرحله به مقام دوم دست یافت و به مدال نقره رسید.

کوهپایه‌زاده رئیس کمیته پزشکی کمیته پارالمپیک آسیا شد

پیش از این رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت.

این مسابقات با حضور 125 ورزشکار ( 71 مرد و 54 زن) از 27 کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸