Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارنستو از دشواری بی نهایت بازی گفت.

طرفداری - ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا پس از برد خانگی دشوار تیمش برابر آلاوز در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد.

آبی اناری ها که فصل گذشته در خانه به آلاوز باخته بودند، این بار هم به شدت برای کسب سه امتیاز بازی به دردسر افتادند و با گل دقایق پایانی مسی از روی ضربه ایستگاهی موفق به پیروزی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش mundodeportivo، والورده پس از بازی به خبرنگاران گفت:

همه دیدند که چه بازی دشواری داشتیم. گفته بودم که در فوتبال هیچ دیداری برنده اش از قبل معلوم نیست. حریف کاملا به کاری که می‌خواست انجام بدهد، باور داشت و گل اول نیز اعتقادشان را چندین برابر کرد. فوتبال همین است. همه چیز درباره استعداد و کیفیت فردی بازیکنان نیست. باید بتوانید بازی‌تان را دیکته کنید و البته از حریف هم غافل نشوید. آلاوز ضد حملات خطرناکی زد و نمایش بسیار خوبی داشت.

داوری؟ درباره صحنه برخورد توپ به دست اومتیتی باید بگویم به نظر من عمدی در آن نبود. اما من کارشناس داوری نیستم. نمی‌دانم. از اومتیتی هم پرسیدم اما در این فاصله نزدیک و با این سرعت توپ کاری نمی‌توان کرد. مگر اینکه دستتان را قطع کنید! به نظر من غیرعمدی بود اما طبیعی است که هر کسی طبق سلیقه و منفعت تیم خودش درباره صحنه‌ها نظر می‌دهد. اما در داوری گاهی گل سالم شما را نمی‌گیرند و گاهی هم مثل امشب می‌شود.

تعویض‌ها؟ در نیمه دوم به عمق بیشتری نیاز داشتیم. شرایط پیچیده بود و فضای زیادی به دست نمی‌آوردیم و به همین خاطر نیاز به تعویض داشتیم. در نیمه اول بازی مان، عمق نداشت. اما از نظر من شروع خوبی داشتیم و بر بازی مسلط بودیم. مشخص بود که در فرم خوبی هستیم اما گل آنها در زمان بدی به ثمر رسید. دو مدافع ما یعنی اومتیتی و لوکاس جا ماندند و شاید همین گل به حریف انگیزه داد. گرچه ما پنج شنبه بازی کرده بودیم اما این نمی‌تواند بهانه خوبی باشد چون آلاوز هم چهارشنبه بازی کرده بود.

تعویض‌ها؟ شما همواره مجبورید تعویض کنید. اگر تیمتان بد بازی می‌کنید، روند بازی را عوض کنید و اگر خوب است، بهترش کنید. هر چه از زمان بازی پیش می‌رفت، حریف را بیشتر در محوطه جریمه‌اش حبس می کردیم. آنچه کم داشتیم، زدن به عمق دفاع حریف در یک سوم پایانی زمین بود که با پاکو، سرجی و جوردی به آن رسیدیم. در نهایت به لطف تلاش همه بازیکنان توانستیم نتیجه را برگردانیم. نه فقط تعویضی‌ها.

کوتینیو؟ بازیکنان ماشین نیستند که سریع با دادن دنده به آنها، مثل همیشه کار کنند. فیلیپه را خوب دیدم. بازیکنی با خصوصیات مشخص که طلب توپ می‌کرد. او در مقابل اسپانیول ۲۰ دقیقه بازی کرد و امشب کمی بیشتر.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: باید ببینیم در کجاها چه مشکلاتی داریم

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا پس از شکست تیمش مقابل نفت آبادان هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: بازی خوب و با فشار بالا برای ما بود. منطقی بازی می‌کردیم اما یک گل بسیار بد دریافت کردیم. البته حریف یک گل بسیار زیبا به ثمر رساند.

او اضافه کرد: به خاطر فوق العاده متراکم بازی کردن صنعت نفت تلاش کردیم از کناره‌ها کار کنیم اما در موقعیت‌سازی آنطور که باید می‌بودیم، نبودیم. نفت بیش از حد فضاها را از ما گرفته بود. در ضد حملات هم تلاش کردیم موقعیتی به حریف ندهیم.

نویدکیا در ادامه گفت: در مجموع برای ما بازی خوبی بود باید حساب شده به این بازی نگاه کنیم و فکر کنیم در کجاها چه مشکلاتی داشتیم. البته کمبود بازیکنان هم دست ما را کمی بسته بود.  در مجموع به نفت تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

دیگر خبرها

  • رئال هرگز نمی‌میرد ؛ بایرن تسلیم پروفسور کامبک / کارلتو و تعویض‌های معجزه‌آسا
  • تعویض ستاره بایرن: مصدومیت تیم توخل را ول نمی‌کند!
  • پیغام صریح اوسمار به پرسپولیسی‌ها
  • داور بازی ایران و هنگ‌کنگ در مقدماتی جام جهانی مشخص شد
  • داور بازی ایران و هنگ کنگ مشخص شد
  • داور بازی ایران و هنگ‌کنگ معرفی شد
  • ضعف بازیکنان پرسپولیس مشخص شد
  • نویدکیا: باید ببینیم در کجاها چه مشکلاتی داریم
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!