Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@15:36:11 GMT

وزير فرانسوي به عراق هشدار داد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۷۹۵۲۰

وزير فرانسوي به عراق هشدار داد

خبرگزاري آريا - وزير دادگستري فرانسه درباره اعدام تروريست‌هاي فرانسوي در عراق و سوريه هشدار داد.
نيکول بلوبه وزير دادگستري فرانسه روز يکشنبه اعلام کرد؛ اگر هر تندرو فرانسوي در عراق و سوريه به اعدام محکوم شود، پاريس دخالت خواهد کرد.
پس از آنکه يک دادگاه عراقي اين ماه يک شهروند آلماني مغربي تبار را به علت عضويت در گروه وهابي صهيونيستي داعش به اعدام محکوم کرد احتمال وقوع چنين مسئله اي افزايش يافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري رويترز از پاريس، اتحاديه اروپا مدتهاي طولاني است که سياست مخالفت با مجازات اعدام را در پيش گرفته است و همه کشورهاي عضو اين اتحاديه مجازات اعدام را لغو کرده اند.
بلوبه در مصاحبه اي تلويزيوني در پاسخ به اينکه موضع فرانسه در صورتي که يکي از شهروندانش به اعدام محکوم شوند چيست، گفت: دولت فرانسه از طريق مذاکره با کشور مسئول، دخالت خواهد کرد.
بلوبه افزود هر گونه مذاکره از اين قبيل شايد درخواست براي تحويل مجرم را شامل شود اما تاکيد کرد درباره هر مورد بايد بر اساس ان مذاکره کرد.
دادستان کل فرانسه اين ماه اعلام کرده بود حدود 767 فرانسوي از جمله 295 زن در عراق و سوريه حضور دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۹۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاستمدار فرانسوی: در اطاعت از یک پیرمرد آمریکایی و خدمت به رئیس مافیای اوکراینی نابود می‌شویم

رهبر حزب میهن‌پرستان فرانسه گفت: فرانسه به خاطر اوکراین خودش را نابود خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، فلوریان فیلیپو، رهبر حزب میهن‌پرستان فرانسه اعلام کرد کشورش زیر پاشنه ایالات متحده گیر کرده است. او خواستار توقف تحویل تسلیحات به کی یف و آغاز مذاکرات صلح شد.

به نقل از پراودا، وی در صفحه شخصی در ایکس نوشت: نه یک یورو، نه یک سلاح به اوکراین! فقط مذاکرات صلح! فرانسه برای اوکراین زلنسکی نابود خواهد شد! برعکس، فرانسه آزاد و مستقل همه اینها را متوقف خواهد کرد و از منافع ملی و صلح دفاع خواهد کرد!

فیلیپو افزود: فرانسه کسب‌وکارش را ورشکسته می‌کند، ارتشش را خالی می‌کند، از سرما می‌میرد، به گاز و زغال سنگ بازمی‌گردد، تا از یک پیرمرد آمریکایی اطاعت کند و به منافع رئیس مافیای اوکراینی خدمت کند!

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت متفاوت دانشجویان فرانسوی از غزه | ببینید
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • انتفاضه دانشجویان فرانسوی در حمایت از فلسطین
  • تشییع پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق امروز در گرگان
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • ماکرون ۲ شرط را برای اعزام نیروهای فرانسوی به اوکراین ذکر کرد
  • سیاستمدار فرانسوی: در اطاعت از یک پیرمرد آمریکایی و خدمت به رئیس مافیای اوکراینی نابود می‌شویم
  • پاریس برای المپیک 2024 به یک دژ نظامی تبدیل می‌شود!
  • بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک