Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@09:00:05 GMT

 تیزهوشی زن جوان، ناجی جانش شد + فیلم

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۷۹۸۳۱

 تیزهوشی زن جوان، ناجی جانش شد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک زن جوان چینی که در سیل شدید گرفتار شده بود با خوش شانسی از مرگ گریخت. این زن  پس از سقوط در رودخانه توانست خود را به بالای  تنه یک درخت برساند  و در ادامه توسط آتشنشانان نجات یافت.

در حالی که یکی از آتشنشانان تلاش کرد با شنا کردن خود را به این زن رسانده و جانش را نجات دهد، یکی دیگر از آنها  با استفاده از یک بیل مکانیکی تلاش کرد این زن را از میان رودخانه بیرون بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه در تاریخ 8 ژانویه و در استان  "جیانگ ژی " چین رخ داد.

 بنا به گزارش رسانه های چینی، این زن هنگام عبور با دوچرخه از روی پل گرفتار سیل شد. در حالی که جریان آب شدید، دوچرخه این زن را با خود برد، اما او  توانست پس از  سقوط در رودخانه خود را به یک درخت رسانده و تا رسیدن آتشنشانان محل امنی را برای خود بیابد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

لحظه نجات زن جوان گرفتار شده در سیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۹۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند

مرتضی بخشی با اشاره به سیلاب و آبگرفتگی در زرند گفت: بیش از ۷۲ ساعت است که نیرو‌های سازمان آتش نشانی در آماده باش کامل قرار دارند و در حال خدمت رسانی به شهروندان می‌باشند.

 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند با اعلام اینکه تا کنون بیش از ۵۰ عملیات امداد و نجات، رفع آبگرفتگی، نجات خودرو و ... به همت  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند انجام شده است، بیان داشت: شهروندان می‌توانند در صورت هر گونه مشکلی با شماره ۱۲۵ این سازمان تماس بگیرند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • نجات ۳۰۰ راس دام گرفتار در سیل
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور در آب‌های بوشهر انجام شد/نجات ۱۷۲ دریانورد
  • فیلم/ لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج به نام «آرمان بنفشی»
  • نجات دو کودک زرندی گرفتار در جوی آب
  • نجات جان دو کودک گرفتار درسیلاب ورودی دادگستری زرند
  • نجات کوهنورد خرم آبادی گرفتار در ارتفاعات مخملکوه