Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ این نشست در جهت ارائه گزارش عملکرد ماهانه پایگاه ها و توجیه وظایف فرماندهان و مسئولین فرهنگی در انجام امور فرهنگی ،امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و تشکیل جلسات با اهداف آموزشی ، بصیرتی پیرامون دهه فجر و چگونگی برگزاری برنامه های تدارک دیده شده در محل حوزه مقاومت بسیج یک فاطمه الزهرا (س) تشكيل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده حوزه خواهر زمانی ، در این جلسه به تحلیل سیاسی و قایع روز جامعه پرداخته و به بررسی روند کلی به وجود آمدن این وقایع و عوامل دخیل در آن برای حضار در جلسه صحبت نمود.

وی ادامه داد : وقتی پای ارزش ملت و نظام و رهبری به میان می‌آید مردم به دور از هر سیاست ، حزب و هر جریانی در دفاع از این ارزشها به میدان می آیند و نمی گذارند کسی به این ارزش ها لطمه ایی بزند و از این ارزش ها تا آخرین قطره خونشان دفاع خواهند کرد .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «ارمغان سعدی» برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  این مراسم که با حضور سعدی پژوهان و در  انجمن آثار و مفاخر فرهنگی ادامه دارد به صورت همزمان در قالب نشست‌های مجازی پژوهشگران ادبیات کهن دنبال می‌شود.

 انجمن آثار و مفاخر فرهنگی از اول اردیبهشت ماه جاری مصادف با روز بزرگداشت سعدی، به مدت یک هفته، رویداد‌های مختلف و متنوعی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه سعدیه شیراز، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، موسسه فرهنگی اکو و سفارت هندوستان در ایران، در پاسداشت مقام فرهنگی، ادبی و حکمی این شاعر بلندآوازه ایرانی برگزار کرده است.

مهدی سربازی گزارش می دهد : 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بسته تسلیحاتی 6 میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین
  • شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی
  • همه باید دفاع جانانه و فداکارانه ای از احکام اسلام داشته باشیم
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • لزوم توجه به باورهای فرهنگی جامعه
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • برگزاری نشست آب، صلح و تاب آوری
  • نشست «ارمغان سعدی» برگزار شد